(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntija
Tietokeskus Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.11.2019

Tietokeskuksen missiona ja tavoitteena on tuoda tietotekniikalla iloa ja menestystä asiakkaidemme työhön ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa. Meitä on maanlaajuisesti jo yli 300 ja liiketoimintamme kasvaessa voimakkaasti meillä on paikka sinulle, energiselle ja aikaansaavalle palveluasiantuntijalle.

Palvelunhallinnan tiimi vastaa asiakkaidemme operatiivisesta yhteistyöstä ja koostuu palvelupäälliköistä ja -asiantuntijoista neljällä eri paikkakunnalla. Haemme nyt tiimin vahvistukseksi palvelunhallinnan ammattilaista, joka työskentelee tavoitteellisesti omia ja tiimin tavoitteita kohti. Olet ratkaisukeskeinen ja positiivinen IT-alan osaaja tai nouseva tähti, joka ei pelkää tarttua vauhdilla uuteen toimialaan ja asiakkaiden auttamiseen.

Työtehtäviisi kuuluu pienempien B2B-asiakkaidemme päivittäinen hallinnointi, kuten esimerkiksi laskutus, raportointi sekä asiakastyytyväisyys. Kehitämme palveluprosessejamme jatkuvasti tiimityössä, joten tuot taustastasi riippuen oman osasi myös kehitystyöhön.

Ideaalitilanteessa sinussa yhdistyvät kokenut asiakaspalvelija ja näkemyksellinen asiakaskokemuksen tuottaja. Et kuitenkaan pelkää rutiineja, koska niitäkin tähän työhön sisältyy. Sinulla voi olla joko opintojesi kautta tai työkokemuksen kautta hankittua näkemystä palvelunhallinnasta tai vaikkapa projektinhallinnasta tai muista vastaavista tehtävistä asiakasrajapinnassa. Ymmärrys IT-alasta ja IT-palveluista on välttämätön, mutta yksityiskohtaisen teknisen tietämyksen sijaan painotamme oikeaa asennetta ja kykyä oppia riittävän nopeasti tarjoamamme palvelut, jotta pystyt omassa työssäsi vastaamaan asiakkaittesi tarpeisiin. Tehtävässä vaadittu osaaminen voi karttua monia eri reittejä, joten olennaista on myös sinun kykysi sanoittaa keskeinen osaamisesi tämän tehtävän näkökulmasta ja sopivan napakasti!

 

Odotamme sinulta:

  • Kokemusta palvelunhallinnasta ja/tai yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta
  • Kehityshalua ja -myönteisyyttä – niin oman työroolisi ja osaamisesi kuin asiakkuuksienkin suhteen
  • Näppäryyttä erilaisten järjestelmien käyttämiseen päivittäisessä työssä ja kykyä omaksua uusia tuotteita, palveluita ja toimintatapoja nopeasti
  • Erinomaista ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn kuitenkin esimiehen ja tiimin tuella    
  • Aiempi kokemus IT-palveluista, asiakaspalvelun prosesseista ja laskutuksesta katsotaan eduksi
  • Natiivitasoista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa 

 

Yrityksenä olemme kasvava, dynaaminen, määrätietoinen, välittävä ja hauska. Joustava mieli, kehitysmyönteinen asenne ja sopiva sekoitus tiimipelaajaa ja itseohjautuvuutta takaavat kulttuurisen sopivuuden.

Toimipisteesi on Helsingin konttorimme Konalassa, etätyökäytäntömme ovat luonnollisestikin joustavat.

Lähetä hakemus mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 13.12. liitteineen rekrytointi-portaalin kautta. Liitäthän hakemukseesi myös palkkatoiveesi sekä milloin pystyisit tehtävässä aloittamaan. 1. haastattelukierros tullaan suorittamaan videohaastatteluna.

Lisätietoja tehtävästä antaa Krista Mäki, puh. 040-529 8573, parhaiten tavoitettavissa 3.12. klo 8-9 tai 12.12. klo 15.30-16.30.