(Poistunut julkaisusta)

Palveluasiantuntija
Sergel Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.12.2018

Haemme nyt kasvavaan toimintaamme Palveluasiantuntijaa, joka toimii linkkinä myynnin, asiakkaan ja asiakaspalvelun välillä. Asiantuntijan vastuulle kuuluvia tehtäviä ovat:

  • Asiakassuhteiden ylläpitäminen yhdessä myynnin kanssa
  • Asiakastapaamiset ja asiantuntijaroolissa toimiminen niin kotimaan kuin Nordic-tason asiakkuuksissa
  • Kontaktihenkilönä toimiminen asiakkaan suuntaan
  • Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin reagoiminen
  • Aktiivinen asiakasyhteistyön kehittäminen yhdessä sisäisten sidosryhmien kanssa

Tehtävässä toimiminen vaatii

  • Oma-aloitteisuutta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Kokonaisuuksien ymmärtämistä
  • Itsenäistä otetta tehtävien hoitamiseen
  • Kokemusta saatavienhallinnan alalta
  • Kokemusta asiakkuuksien hoitamisesta
  • Sujuvaa englannin suullista ja kirjallista kielitaitoa

Tartut myös mielelläsi puhelimeen ja sinulla on tarvittaessa matkustusvalmiutta tavata asiakkaita kasvotusten. Olet myös tottunut muuttuviin olosuhteisiin ja pystyt nopeallakin aikataululla reagoimaan uusiin tilanteisiin.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä vaativassa asiakasrajapinnassa monipuolisten työtehtävien parissa, jossa voit kehittää osaamistasi jatkuvasti. Asiantuntijat yrityksemme eri osa-alueilta tukevat ja auttavat sinua tehtävässäsi.

Tehtävän sijaintipaikka on joko Lahden tai Helsingin toimistomme, joissa molemmissa on uudet ja modernit työtilat.

Mikäli kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja cv palkkatoiveineen 31.12.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen sari.turkki@sergel.com. Lisätietoja tehtävästä antaa Sari Turkki, puh. 040 5054047.