Palveluasiantuntija, vuorotteluvapaa, Joensuu
Tietoa tehtävästä
Onko hyvä työyhteisö sinulle tärkeä asia? Innostaako sinua tavoitteellinen tekeminen, jossa onnistumisia haetaan yhdessä osaavan tiimin kanssa? Tule Kelaan tekemään merkityksellistä työtä. Panostamme työhyvinvointiisi ja tarjoamme sinulle mahdollisuuksia kehittyä ja kokeilla.
Kelan Yhteyskeskus on yli 400 asiakaspalvelun ammattilaisen työyhteisö. Toimimme viidellä eri paikkakunnalla ja hoidamme Kelan puhelinpalvelua valtakunnallisesti. Vuosittain hoidamme lähes 2 miljoonaa asiakaskontaktia.
Haemme Yhteyskeskukseen palveluasiantuntijoita vuorotteluvapaan sijaisuuksiin ajalle 1.5.-27.10 2023 ja 22.5.-21.11.2023. Työskentelypaikkakunta voi olla Joensuu tai Lieksa. Vuorotteluvapaan sijaisuuteen valittavan henkilön tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaisuuden ehdot, jotka voi selvittää TE -toimistosta.
Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja innokas oppija? Nautitko asiakkaiden auttamisesta ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Hienoa, niin mekin!
Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimitse. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa. Hyödynnät tiedonhakutaitojasi, kun käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Toimit tavoitteellisesti, laadukkaasti ja tehokkaasti kiireisissäkin tilanteissa.
Tästä saat lisää tietoa puhelinpalvelussa työskentelystä: Kelan puhelinpalvelu - YouTube
Voit sopia tehtävään, jos sinulla on
- soveltuva ammatillinen tai korkeakoulututkinto
- kokemusta vaativista asiakaspalvelutehtävistä ja aitoa halua asiakaspalvelutyöhön
- hyvät vuorovaikutustaidot
- Paineensietokykyä, oma-aloitteisuutta, ratkaisukeskeisyyttä ja joustavuutta
- hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito
Työssä on eduksi, jos sinulla on sosiaalialan koulutus, kokemusta sosiaalialan tehtävistä sekä hyvä englannin kielen taito.
Tarjoamme sinulle:
- perehdytyksen tehtäviin
- Osaavan ja kannustavan työyhteisön tuen
- merkityksellisen ja vastuullisen työn sosiaaliturvan ytimessä
- puhelinpalvelun modernit työvälineet ja viihtyisän työympäristön
- avoimen ja kehittyvän työyhteisön
- kattavat työsuhde-edut
Jos koet, että hyvä asiakaspalvelu on kiinni oikeasta asenteesta ja halusta auttaa ihmisiä haastavissa elämäntilanteissa, tule meille töihin!
Työskentelet osana noin 12-14 henkilön tiimiä. Yhteyskeskuksen palveluaika on ma - pe klo 9-16, työvuoro voi sijoittua klo 7:45-17:00 väliin. Työpäivän pituus on 7t 15min.
Tehtävän palkka on alkaen 2 439 e/kk.
Ensimmäinen haastattelukierros tehdään mahdollisesti videohaastatteluna. Kutsu haastatteluun lähetetään sähköpostitse. Voimme tehdä haastatteluita ja palkkauksia jo hakuaikana.
Kiinnostuitko?
Tutustu Kelaan työnantajana ja hae tehtävää osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 30.3.2023. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.
Lisätietoja antaa puhelimitse tiistaina 21.3. klo 9-10 ja maanantaina 27.3. klo 12-13 ryhmäpäällikkö Tiina Purmonen, p. 050 307 3905.
Tietoa työnantajasta
Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien uudistuva työpaikka, jossa työskentelee noin 8 000 ammattilaista. Kela on savuton työpaikka.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/kansanelakelaitos/0246246-0