Asiakkaidensa omistama Sarastia on Suomen suurin julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon tukipalvelukumppani ja modernien kuntalaispalveluiden tuottaja.Suomen parhaat julkiset palvelut tehdään yhdessä – kehitämme edelläkävijäratkaisut valtakunnallisesti ja toteutamme ne paikallisesti.
Etsimme asiakkaamme Sarastia Oy:n valtakunnalliseenasiakaspalveluyksikköön useampaa palveluasiantuntijaa määräaikaisiin työsuhteisiin. Työsuhteet kestävät syyskuun 2022 loppuun asti. Työsuhteessa voi olla mahdollisuus jatkoon. Työntekopisteesisijaitsee Rovaniemellä ja voit tehdä töitä myös etänä. Työt alkavat heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Hae paikkaa pian, sillä haastattelut aloitetaan jo hakuaikana!
Työtehtäviisi kuuluu
Palveluasiantuntijana työskentelet Sarastian Contact Centerissä henkilöstö- ja taloushallinnon tiimissä suorittaen erilaisia toimeksiantoja kasvavan asiakaskunnan sekä vahvojen henkilöstö- ja taloushallinnon ammattilaisten parissa. Työ sisältää asiakkaiden neuvontaa monikanavaisesti niin puhelimitse kuin sähköisen palvelupyyntöjärjestelmänkin kautta.
Toivomme sinulta
Toivommesinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä kokemusta asiakaspalvelun taipalkka- ja taloushallinnon tehtävistä. Sinulta löytyy erinomainenasiakaspalveluasenne sekä kyky toimia paineen alla ilman, että asiakaspalvelunlaatu kärsii. Toivomme sinulta myös hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyätoimia tiimissä, myös etäyhteyksien avulla. Työskentelyotteesi on itseohjautuvaja tarkka sekä teet työsi vastuullisesti ja innostut uuden oppimisesta. Edellytämmesinulta hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä toimia useissa tietojärjestelmissäyhtäaikaisesti. Eduksi katsomme hyvän englannin ja ruotsin kielen taidon.
Tarjoamme sinulle
Tarjoammesinulle monipuolisen asiakaspalvelutehtävän taloushallinnon parissa. Pääsetosaksi ammattitaitoista ja energistä työyhteisöä, jossa työtä tehdään yhdessäja hyvällä fiiliksellä. Tässä tehtävässä sinulle on erinomainen mahdollisuus kasvattaa osaamistasi henkilöstö- ja taloushallinnon asiantuntijatehtäviin. Käyttöösi saat kehittyvät järjestelmät,jotka mahdollistavat myös etätyöskentelyn.
Sarastiassa asiakas on kaiken keskiössä ja töitä tehdään hyvällä yhteishengellä asiakkaiden tarpeiden täyttämiseksi. Ongelmat ratkaistaan yhdessä toinen toisia auttaen.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Marjut Malila, puh. 040 5233 070 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi 14.1. klo 14-15 ja 20.1. klo 9-10 välisenä aikana.