(Poistunut julkaisusta)

Palvelualtis assistentti Spinnovalle
Spinnova Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2019

Etsimme Spinnovalle Jyväskylään osa-aikaista assistenttia toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen.

Spinnova kehittää biopohjaisia, mullistavan ekologisia tekstiilikuituja ja niiden teollista skaalattavuutta. Spinnovan visiona on kestävämpi tekstiiliteollisuus, jossa kehitetyt uudet materiaalit tuotetaan maailmanlaajuisesti, kustannustehokkaasti ja ympäristöystävällisesti kaikille kuluttajille. Heidän toimintansa on rakennettu vahvalle ekologiselle arvopohjalle.

Työnkuvaasi kuuluvat:

-Matkoihin liittyvät varaukset ja muut järjestelyt / yhteydenpito matkatoimistoon

-Toimistotarvikevaraston ylläpito/järjestäminen sekä toimistotarviketilaukset

-Sisäisten ja ulkoisten tilaisuuksien järjestäminen

-Kokoustarjoilujen järjestäminen

-Kaupassa ja postissa ym. asiointi (oma auto tarpeellinen)

-Posti- ja kuriirilähetysten sekä kuljetustilausten hoitaminen

-Yleisestä järjestyksestä ja siisteydestä huolehtiminen

-Ja muut mahdolliset avustavat tehtävät.

Odotamme sinulta positiivista ja joustavaa palveluasennetta. Ihannetapauksessa olet työskennellyt esim. toimisto-/johdon assistenttina tai yrittäjämäisesti, monenlaisten ihmisten kanssa, selvittäen paljon asioita ja sovitellen aikatauluja. Kuitenkin asenne on tärkeämpää kuin pitkä kokemus!

Kyseessä on vakituinen osa-aikatyö ja töitä on tarjolla 16-30 h/vko. Töitä tehdään arkisin klo 8.30-16.30 välillä. Palkkaus tapahtuu Henkilöstöpalvelualan TES:n/sopimuksen mukaan. Työt alkavat suhteellisen nopealla aikataululla.

Hae paikkaa sivujemme adecco.fi kautta. Esitäthän hakemuksessa palkkatoiveesi. Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa Derek Kinnunen, derek.kinnunen@adecco.fi. Tsemppiä työnhakuun!