(Poistunut julkaisusta)

PALVELINASIANTUNTIJA
Enfo Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2018

Palkkaamme Service Centeriin vakituiseen työsuhteeseen palvelinasiantuntijan jatkuvan palvelun tukitehtäviin Kuopion tai Espoon toimistollemme.

MISTÄ ON KYSE

Palvelinasiantuntijamme työskentelee päivittäin häiriö-, palvelupyyntö- ja ongelmanhallinnan parissa. Saat juuri sinulle sopivan kokoisia pähkinöitä purtavaksi Service Centerin etulinjasta ja työaikasi kuluu erilaisten palvelinhallinnan kapasiteettitehtävien parissa. Erilaiset vikojen haarukointimenetelmät, ennakoiva palvelinhallinta sekä häiriöiden riskienhallinta korostuvat pyrkimyksissäsi auttaa asiakkaitamme optimaalisen IT-infran saavuttamisessa.

Palvelinten hallinnan lisäksi tuotat ohjeistusta Service Centerin koko palvelutuotannolle ja olet tiiviisti yhteydessä asiakkaidemme kanssa, joten työssä onnistuminen edellyttää erinomaisia suullisia ja kirjallisia kommunikointi- ja dokumentointitaitoja. Päivittäisenä työkielenäsi on suomi ja puhut lisäksi konsernikieltämme englantia.

Liityt osaksi palvelintiimiämme, jossa kollegasi työskentelevät sekä Kuopion ja Espoon toimistoilla. Työskentelet palvelintiimiläisten lisäksi tiiviisti muidenkin Service Centerin tiimien kanssa. Suhtaudumme työhömme vakavasti, mutta pidämme silti samaan aikaan sopivan pilkkeen silmäkulmassa.

MILTÄ ONNISTUMINEN NÄYTTÄÄ

Aiemman kokemuksesi perusteella tiedät, että palvelinasiantuntijan työssä onnistuminen on työtehtävien suunnittelun, priorisoinnin ja loppuun viemisen yhtälö, jossa asiakkaan ongelman ratkaisun varmistaminen pysyy koko ajan kirkkaana mielessä.

Teknisestä työkalupakistasi löytyvät Microsoft Active Directory, Microsoft Windows Server, Microsoft Office 365 ja muut pilviratkaisut sekä VmWare Hypervisor. Arvostamme eritysesti MS SQL Server ja Citrix -teknologiaosaamista, kuten XenApp ja XenDesktop.

Tyypillinen työviikkosi tulee sisältämään:

  • Asiakkaidemme liiketoiminnan turvaamista
  • Palvelinten konfigurointia
  • Palvelupyyntöjen toteuttamista
  • Häiriötilanteiden ratkaisemista
  • Pitkäaikaisempien ongelmien ratkomista yhdessä Microsoft Premiere Supportin kanssa
  • Toistuvien ongelmien juurisyiden etsimistä ja korjaamista
  • Väliin mahtuu toki myös rutiiniluonteisempia asennus- ja vianselvitystehtäviä

Henkilökohtainen menestymisesi asiakasyritysten liiketoiminnan sujuvuuteen vaikuttavien tietoliikenneongelmien ratkaisijana edellyttää kokonaisvaltaista asiantuntemusta ja ymmärrystä nimenomaan IT infra -toiminnan lainalaisuuksista. Koska kyse on jatkuvista palveluista, asiakkaamme arvostavat näkemystä myös uusien tekniikoiden soveltamisesta. Halu pysyä alan kehityksen aallonharjalla on arvokas valttikortti tehtävässä onnistumisessa ja tuemme työntekijöitämme osaamisen jatkuvassa kehittämisessä. Loppupelissä asiakkaan tyytyväisyys on kaikista tärkein onnistumisemme mittari, siksi keräämmekin asiakkailta palautetta sekä suoraan että palautekyselyiden avulla.

Meillä pääset työyhteisöön ja rooliin, jossa asiantuntemustasi arvostetaan, mutta jossa sinulla on edelleen myös mahdollisuus kehittyä ja haastaa itseäsi ammatillisesti – kasvuorganisaatiomme tarjoaa uskottavat resurssit onnistumiseen. Tarjoamme sinulle monipuoliset edut, kuten kattavan työterveyshuollon, virike- ja lounasedun, joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöpäiviin, tukea työhyvinvointiin ja kouluttautumiseen, uramahdollisuudet talon sisällä sekä työyhteisön, joka kannustaa tiedon jakamiseen ja avoimuuteen.

HAKUOHJEET JA LISÄTIEDOT

Haku tähän tehtävään tapahtuu rekrytointijärjestelmämme kautta. Jätäthän hakemuksen pikaisesti, viimeistään 11.11.2018 mennessä.

HAE PAIKKAA 

Tehtävään ja rekrytointiprosessiin liittyviin kysymyksiin sinulle vastaa mielellään rekrytoiva esimies, Petri Viinikainen (Manager, Service Center) numerossa +358 50 444 8877 tai sähköpostitse Petri.Viinikainen@enfo.fi.