TEHTÄVÄSTÄ
Tiedätkö jo palkanlaskennasta jotain, mutta et vielä kaikkea? Haluaisitko oppia lisää?
Oletko myös numerotarkka sekä huolellinen, ja vielä reippaalla asenteella varustettu tiimitoveri?
Jos vastasit kyllä, tämä tilaisuus on juuri S I N U L L E!
Haemme nyt uusia azetslaisia
KESÄTÖIHIN PALKKAHALLINTOON
Helsinkiin, Jyväskylään, Lappeenrantaan ja Tampereelle.
Tehtävässä pääset työskentelemään asiakasyritystemme palkanlaskennan sekä HR:n tehtävien parissa oman tiimisi tuella. Voit saada huolehdittavaksesi omia asiakasyrityksiä - tai olla osana isomman yrityksen palkanlaskentatiimiä. Tehtävässä menestyäksesi tarvitset asiakaspalveluhenkisyyttä sekä kaupallisen alan koulutusta. Tullakseen tehtävään valituksi emme edellytä aikaisempaa työkokemusta -työtehtäviä tehdessäsi pääset varmasti oppimaan uutta ja kehittymään. Aikaisempi kokemus järjestelmistä, työlainsäädännöstä, työehtosopimuksista, palkanlaskennan prosessista ja HR:stä on kuitenkin sinulle hyödyksi. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys sekä yhteistyötaidot - nämä piirteet omaavana sopisit porukkaan varmasti.
HALUAMME, ETTÄ VIIHDYT MEILLÄ!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kansainvälisessä ja kasvavassa yrityksessä - asiantuntijoidemme tuella ja opastuksella. Sinut perehdytetään tehtävään, ja käyttöösi saat modernit työvälineet ja järjestelmät. Työaikamme on liukuva ja työt ovat sekoitusta lähi- ja etätyöstä. Kesäkauden jälkeen töiden jatkaminen on mahdollista.
Toimintamme Azetsilla pohjautuu seuraaviin arvoihin:
Collaborative
Authentic
Respectful
Dynamic
Arvot näkyvät arjessamme arvostavana yhteistyönä niin kollegoiden kuin asiakkaidenkin kanssa. Jokaisen panos on tärkeää ja haluamme auttaa toisiamme saavuttamaan tavoitteet. Sopeutumalla muutoksiin nopeasti sekä arvioimalla omaa toimintaamme saavutamme parhaat keinot olla askeleen edelle. Olemme vahvempia yhdessä.
Olemme mukana Oikotien Vastuullinen Kesäduuni-kampanjassa. Haluamme, että kesän työkokemuksesi on onnistunut - niin sinulle kuin meillekin.
KIINNOSTUITKO?
Kesätyö alkaa sopimuksen mukaan huhti-toukokuussa ja kestää elo-syyskuuhun. Kesätyön jälkeen on mahdollista työllistyä Azetsille.
Lisätietoja tehtävästä antaa Noora Parkkonen HR-tiimistä puh. 050 478 7557 tai noora.parkkonen@azets.com. Parhaiten tavoitat hänet ti 8.2. Klo 14-16 ja to 24.2. Klo 9-11 välisenä aikana.
Kerro meille itsestäsi! Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 28.2.2022. Mainitsethan hakemuksessasi, mille ajalle ja miltä paikkakunnalta haet kesätyöpaikkaa.
LISÄTIETOA AZETSILLA TYÖSKENTELYSTÄ
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa: @Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.