Palkkahallinnon assistentti
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2019

Haemme Adecco Finland Oy:n pääkonttorille Vantaan Tikkurilaan palkkahallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2020 saakka. Työ alkaa sovitusti mahdollisimman pian.

Toivomme, että sinulla on kaupallinen koulutus, esimerkiksi taloushallinnon merkonomin/tradenomin tutkinto. Palkkahallinnon kokemusta tärkeämpää on oppimiskyky ja kiinnostus tehtävää kohtaan, sillä koulutamme sinut tarvittaessa työhön. Olet numerotarkka ja sinulla on kiinnostusta tutkia ja soveltaa eri työehtosopimuksia. Siedät hyvin työn luonteeseen kuuluvaa aikataulupainetta ja IT-taitosi ovat ajan tasalla. Uuden tiedon nopea omaksuminen ja joustavuus ovat työssä eduksi. Edellytämme hyvää englannin kielen taitoa, omatoimista ja asiakaspalveluhenkistä työasennetta sekä tiimihenkisyyttä.

Tehtäviisi kuuluu:
- Laadukkaan palkkahallinnon palvelun tarjoaminen sisäisille ja ulkoisille asiakkaille
- Vuokratyöntekijöiden tunti- ja kuukausipalkkojen laskenta, asiakaslaskutus ja asiakaspalvelu sekä kokonaisvastuu tietyistä palkkaryhmistä

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävänkuvan vakaassa kansainvälisessä yrityksessä ja ammattitaitoisten kollegoiden tuen työllesi. Tehtävässä pääset tutustumaan eri työehtosopimuksiin ja osaamisesi palkanlaskennan parissa kasvaa nopeasti.

Lähetäthän hakemuksesi 17.11.2019 mennessä. Mahdollisiin kysymyksiin vastaa palkkahallinnon tiiminvetäjä Laura Kanth, p. 040 5700 781.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1313397
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 17.11.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Laura Kanth (laura.kanth (a) adeccogroup.com)
  • Sijainti: Vantaa