(Poistunut julkaisusta)

Palkkahallinnon assistentti Vantaan Tikkurilaan
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2018



Työn kuvaus:
  Haluatko kehittyä palkkahallinnon ammattilaiseksi monipuolisessa tehtävässä osana ammattitaitoista tiimiä? Haemme Adecco Finland Oy:n pääkonttorille Vantaan Tikkurilaan kahta palkkahallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen 31.3.2019 asti.
 
Toivomme, että sinulla on kaupallinen koulutus, esimerkiksi merkonomin tai tradenomin tutkinto. Voit olla hiljattain valmistunut tai uusista tehtävistä kiinnostunut, jolloin koulutamme sinut työhön. Olet numerotarkka ja sinulla on kiinnostusta tutkia ja soveltaa eri työehtosopimuksia. Edellytämme hyvää englannin kielen taitoa, omatoimista ja asiakaspalveluhenkistä työasennetta sekä tiimihenkisyyttä. Siedät hyvin työn luonteeseen kuuluvaa jaksottaista aikataulupainetta ja IT-taitosi ovat ajan tasalla.
 
Tehtäviisi kuuluu:
• Laadukkaan palkkahallinnon palvelun tarjoaminen sisäisille ja ulkoisille asiakkaille
• Vuokratyöntekijöiden tunti- ja kuukausipalkkojen laskenta, asiakaslaskutus ja asiakaspalvelu sekä kokonaisvastuu tietyistä palkkaryhmistä
 
Tehtävässä pääset tutustumaan eri työehtosopimuksiin ja osaamisesi palkanlaskennan parissa kasvaa nopeasti.
Maailman suurimpana HR-palvelukonsernina Adecco tarjoaa monenlaisia uramahdollisuuksia.
 
Haethan tehtävää viimeistään 13.11.18 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävät täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä.
 
Lisätietoja tehtävästä antaa aamuisin klo 9-11 palkkahallinnon tiiminvetäjä Laura Kanth
 (p. 040 5700 781).

Asiakkaan tehtävänimike:  Palkkahallinnon assistentti


Sijainti:  Vantaa


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Laura Kanth, 040 5700 781


Toimipaikka:  HQ