(Poistunut julkaisusta)

Palkkahallinnon asiantuntija
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.9.2018

Innostutko palkka- ja HR-järjestelmistä? Tunnetko paloa prosessien kehittämiseen ja automatisointiin? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää, ja Suomessa meitä Azetslaisia on 16:lla eri paikkakunnalla. Tuemme yritysten kasvua ja tuotamme tietoa päätöksenteon tueksi hyödyntämällä uusinta teknologiaa. Kehitämme ratkaisuja sekä konsultointipalveluja, jotka auttavat pienentämään kustannuksia ja parantavat kilpailukykyä. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Haemme nyt Azetsin henkilöstö- ja palkkahallinnon ulkoistuspalveluihin Tampereelle


Palkkahallinnon asiantuntijaa


Meille palkkahallinnon asiantuntijoille asiakaspalvelu, konsultoiva ote ja sähköinen taloushallintomaailma ovat ehdottomasti tätä päivää. Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä.


Tehtävässäsi vastaat asiakkaidemme onnistuneista palkanlaskentaprosesseista. Työpäiväsi rakentuvat nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennan, raportoinnin ja neuvonnan ympärille. Lisäksi pääset aktiivisesti osallistumaan asiakkaidemme prosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon.


Toivomme sinulta soveltuvaa taloushallinnon koulutusta, kokemusta palkanlaskennasta ja palkkajärjestelmän käytöstä, sähköisen palkkaprosessin ymmärrystä sekä hyviä ongelmanratkaisukykyjä.


Eduiksi katsomme aiemman tilitoimistokokemuksen, Netvisor / Personec W –tuntemuksen, erikoistumisen johonkin palkkaprosessin osa-alueeseen (esim. TES-osaaminen, järjestelmän pääkäyttäjyys) sekä kiinnostuksen kehittyä palkkatiimin eritystehtäviin (esim. järjestelmien käyttöönottoprojekteihin).


Taustaltasi voit olla joko kokenut asiantuntija tai urasi alkuvaiheessa. Tärkeintä on innostus palkka- ja HR-asioihin, asiakaspalveluhenkisyys sekä kyky ja halu oppia uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan vuorovaikutteisesta ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen tehtävän kannattavassa ja vahvasti kasvavassa kansainvälisessä organisaatiossa sekä mahdollisuuden kehittyä tehtävässäsi. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Käytössäsi on modernit työvälineet ja Azetsin viihtyisät toimitilat Hatanpään valtatiellä hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.


Kiinnostuitko?


Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävään viimeistään 21.9. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian.


Lisätietoa tehtävästä antavat:

Mari Koivunen, Manager Payroll & HR, puh. 040 703 740, mari.koivunen@azets.com
Petra Lipponen, Team Leader Payroll & HR, puh. 040 8282 281, petra.lipponen@azets.com