Palkkahallinnon asiantuntija, Tampere
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2018
Oletko askeleen edellä taloushallinnon tehtävissä? Houkuttelevatko uudet haasteet palkanlaskennan asiantuntijana? Vahva kasvumme jatkuu ja etsimme nyt Tampereen toimistollemme vakituiseen työsuhteeseen asiakaspalveluhenkistä

PALKKAHALLINNON ASIANTUNTIJAA

Tulet täydentämään palkanlaskennan ulkoistuspalvelutiimiämme ja vastaamaan asiakkaidemme onnistuneista palkanlaskentaprosesseista. Työpäiväsi rakentuvat nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennan ja raportoinnin sekä asiakkaiden tukemisen ja neuvonnan ympärille. Lisäksi pääset aktiivisesti osallistumaan asiakkaidemme prosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon.

Taustaltasi voit olla joko kokenut asiantuntija tai vasta urasi alkuvaiheessa. Tärkeintä on innostus palkka- ja HR-asioihin, asiakaspalveluhenkisyys sekä kyky ja halu oppia uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan vuorovaikutteisesta ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti.


Tehtävässä menestymisen mahdollistavat

- Soveltuva taloushallinnon koulutus
- Kokemus palkanlaskennasta ja palkkajärjestelmän käytöstä
- Sähköisen palkkaprosessin ymmärrys
- Omatoimisuus sekä hyvä ongelmanratkaisukyky

Eduiksi katsomme

- Aiemman kokemuksen tilitoimistosta
- Netvisor / Personec W -tuntemuksen
- Erikoistumisen johonkin palkkaprosessin osa-alueeseen (esim. TES-osaaminen,
järjestelmän pääkäyttäjyys)
- Kiinnostuksen kehittyä palkkatiimin eritystehtäviin (esim. järjestelmien
käyttöönottoprojekteihin)

Tarjoamme sinulle

Meille palkkahallinnon asiantuntijoille asiakaspalvelu, konsultoiva ote ja sähköinen taloushallintomaailma ovat ehdottomasti tätä päivää. Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä. Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän organisaatiossa, jossa pääset viemään ammatillista osaamistasi jatkuvasti eteenpäin. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja tukevat toinen toisiaan joka päivä. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut, jonka lisäksi toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Hatanpään valtatien varrella.

Kiinnostuitko?

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävää viimeistään 30.6. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi meille viipymättä.

Haluaisitko tietää vielä lisää meistä ja tehtävästä? Olethan yhteydessä Mari Koivuseen (Manager, payroll & HR). Marin tavoitat parhaiten 18.-19.6. klo 15-16:30 tai 27.-28.6. klo 15-16 puhelimitse numerosta 040 703 7405 tai muina aikoina sähköpostitse mari.koivunen@azets.com.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1146037
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 30.6.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere