(Poistunut julkaisusta)

Palkka- & HR-asiantuntija
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.1.2018

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää, joista noin 600 työskentelee Suomessa. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli noin 239 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Kaipaatko työhösi uusia tuulia ja haluatko kehittää ammatillista osaamistasi? Vahva kasvumme jatkuu ja nyt sinulla on tähän täydellinen mahdollisuus, kun etsimme Tampereen toimistollemme asiakaspalveluhenkistä


PALKKA- & HR-ASIANTUNTIJAA


täydentämään kasvavaa palkanlaskennan ulkoistuspalvelutiimiämme ja vastaamaan asiakkaidemme palkanlaskentatehtävistä. Työssäsi pääset tekemään monipuolisia palkanlaskennan työtehtäviä sekä osallistumaan asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon. Arkesi koostuu nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja esimiesten tai sopimuksen mukaan myös muun henkilökunnan tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa. Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä.


Tehtävässä pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja tukevat toinen toisiaan joka päivä. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut, jonka lisäksi toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien äärellä Hatanpään valtatiellä.


Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan asiakaspalveluhenkisestä ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti.


Edellytämme valittavaltamme:


  • Soveltuvaa taloushallinnon koulutusta
  • Vähintään 3 vuoden kokemusta palkanlaskennasta
  • Sujuvaa palkkajärjestelmän käyttöä
  • Sähköisen palkkaprosessin ymmärtämistä
  • Omatoimisuutta sekä ongelmanratkaisukykyä

Eduksi katsotaan:


  • Tilitoimistokokemus
  • Netvisor / Personec W –kokemus
  • Englannin ja/tai ruotsin kielen taito
  • Palkkaprosessin jonkun osa-alueen vahva osaaminen (esim. tes-osaaminen, pääkäyttäjä)
  • Halu ja kyky kehittyä palkkatiimin eritystehtäviin

Kiinnostuitko? Hae tehtävää ja kerro meille vahvuuksistasi 16.2. mennessä. Älä jätä hakemista viime tippaan, sillä teemme haastatteluja heti hakuajan alusta lähtien.


Lisätietoja tehtävästä saat Mari Koivuselta (puh. 040 703 7405, mari.koivunen@azets.com).