Palkka-assistentti
Accountor Services Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 17.11.2021

Innostutko palkanlaskennasta, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.



Haemme innokkaita palkka-assistentteja kasvavaan tiimiimme!

Palkanlaskennan palveluja tarjoava tiimimme kasvaa, joten haemme palkka-assistentteja lisävahvistukseksi tiimiimme. 

Henkilöstökyselymme mukaan meillä tiimissänne on erittäin hyvä yhteishenki. Tästä syystä toivommekin, että myös Sinä tuot mukanasi iloa ja naurua mahtavaan tiimimme!

Toimistomme sijaitsee Lahdessa, mutta voit tehdä meille töitä etänä mistä päin Suomea tahansa!
 

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?

Toimenkuvasi muodostuvat palkanlaskentaan liittyvistä tehtävistä. Tukena työssäsi sinulla on tiimiemme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme. Tehtävässä arvostamme palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. Sinulla on mahdollisuus tehdä myös tehtäviä osaamisesi mukaan. Kerro meille, missä sinä olet parhaimmillasi! Haluamme, että vahvuutesi pääsevät meillä näkyviin!

Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, jossa asiakasta kuunnellaan herkällä korvalla ja selvitetään hänen todelliset tarpeensa.

Haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.


Toivomme, että olet

  • Suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • Palkanlaskijana sinulta löytyy muutaman vuoden kokemus palkanlaskennan tehtävistä, osaat palkanlaskennan prosessit
  • Työlainsäädännön sekä useamman työehtosopimuksen tuntija
  • Kommunikointikykyinen vuorovaikuttaja, jolla on valmiudet kehittyä palveluntarjoajaksi mahdollisesti myös englannin kielellä
  • Joustava tiimipelaaja, joka pystyy mukautumaan erilaisiin tilanteisiin ja asiakkuuksiin
  • Rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.


Arvostamme avointa asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä positiivista tiimityöskentelyasennetta. Mepco-järjestelmän tuntemuksesta sekä tilitoimistoympäristön kokemuksesta on etua.


Haluamme että viihdyt, joten tarjoamme

  • Joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • Mahdollisuuden joko kokoaikaiseen tai osa-aikaiseen työhön
  • Lounasedun, virike-edun sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • Ohjatut liikuntahetket työpäivän ohessa
  • Lähiesimiehen ja tiimin tuen työssä onnistumiseen
  • Lisäksi saat tarvittaessa konsernimme lakimiehen sekä muiden johtavien asiantuntijoiden tuen ja avun
  • Tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • Kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • PHT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.


Kiinnostuitko?

Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian! Hakuaika päättyy 10.12.2021. Lähetä hakemuksesi heti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana!

Jätä hakemuksesi linkin kautta. Liitä mukaan CV:si, hakemuksesi ja mahdolliset muut liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös, milloin olet valmis aloittamaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään tiimiesimies Kirsi Julku puh. 040 504 795 tai palvelupäällikkö Jonna Lehtisalo puh. 044 4108 593 (klo 15:00 – 16:00).

Lisätietoja meistä ja kollegoistamme löydät täältä.


Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista seitsemässä maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään.

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1526149
  • Tehtäväalue: Taloushallinto ja tilintarkastus, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Ahvenanmaa, Etelä-Karjala, Etelä-Pohjanmaa, Etelä-Savo, Kainuu, Kanta-Häme, Keski-Pohjanmaa, Keski-Suomi, Kymenlaakso, Lahti, Lappi, Pirkanmaa, Pohjanmaa, Pohjois-Karjala, Pohjois-Pohjanmaa, Pohjois-Savo, Päijät-Häme, Satakunta, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Avoin