(Poistunut julkaisusta)

Palkka-asiantuntija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.10.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. 
 
Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme. 

Haemme Lahden toimipisteeseemme vakituista palkka-asiantuntijaa.

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?
Palkkahallinnon asiantuntijanamme vastaat yhden kriittisimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Tiimimme koostuvat kokeneista ja osaavista palkanlaskennan asiantuntijoista, jotka toimivat tukena työssäsi. Meillä tehdään siis työtä itsenäisesti, mutta ei yksin. Käytettävissäsi on lisäksi runsas koulutustarjontamme.

Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, jossa asiakasta kuunnellaan herkällä korvalla ja selvitetään hänen todelliset tarpeensa. Haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.

Toivomme, että olet:

  • suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • kokenut palkkahallinnon ammattilainen ja sinulta löytyy vähintään kaksi vuotta kokemusta palkanlaskennan tehtävistä
  • työlainsäädännön sekä useamman työehtosopimuksen tuntija
  • kommunikointikykyinen vuorovaikuttaja, jolla on valmiudet kehittyä palveluntarjoajaksi mahdollisesti myös englannin kielellä
  • rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä positiivista tiimityöskentelyasennetta. Mepco-, Tikon- ja/tai Personec W-järjestelmien tuntemuksesta sekä tilitoimistoympäristön kokemuksesta on etua.

Mitä tarjoamme sinulle?

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun, virikesetelit sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • PHT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti
  • Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 15.11.2019 mennessä. Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme potentiaalisiin hakijoihin yhteydessä mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävistä antaa Minna Pitkäranta: 4.11 ja 5.11 klo 14-16, 11.11. ja 12.11 klo 14-16, puhelin 040 184 6735 ja Kirsi Julku: puhelin 040 504 7958 kello 08.00 -10.00 ma-pe välisinä aikoina.