(Poistunut julkaisusta)

Palkka-asiantuntija / Payroll Consultant
Accountor HR4 Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.1.2020

Kokenut tai kehittymispolulla oleva palkkaosaaja, tule mukaan a+-tiimiimme!

Palkkapalvelumme kasvaa voimakkaasti. Onnistumisemme mahdollistamiseksi odotamme innolla saavamme kenties juuri sinut palkkatiimimme uudeksi arvostetuksi jäseneksi!

Meillä tehdään modernia, joustavaa ja ihmisläheistä palkkista - lähellä asiakasta.
Kenties parhaiten työtehtäviämme kuvaa kokeneen palkkakonsulttimme kommentti vuoden työskentelyn jälkeen:

”Minulle kerrottiin heti haastattelussa, että työtehtävät ovat monipuolisia. Mutta en olisi osannut kuvitella, että näin monipuolisia ja opettavia! Lisäksi tiimi on aivan loistava ja apua saan aina tarvittaessa”

Millaisia asioita työpäiviin meillä sisältyy?  

Palkkakonsulttimme vastaavat asiakkaidemme palkkapalvelun toteuttamisesta kokonaisvaltaisesti – niin itsenäisesti kuin osana tiimiä. Käytännössä tämä tarkoittaa palkanlaskentaa, raportointia, työehtosopimusten tulkintaa, asiakkaiden konsultointia, palkkaprosessien kehittämistä ja osaamisesi mukaan palkkajärjestelmän muokkaamista.
Asiakkaat arvostavat näkemystämme palkanlaskennan hyvistä käytännöistä ja uudenlaisista toimintatavoista.

Haluamme minimoida manuaalisen työn ja siirtyä koko ajan ketterämpiin käytäntöihin. Osaamisesi mukaisesti työhön voi kuulua myös järjestelmien käyttöönottoon ja kehitykseen liittyviä tehtäviä tai voit halutessasi kehittyä syväosaajaksi palkkaprosessien konsultoinnissa monipuolisten asiakasprojektien kautta.

Työtä tehdään niin omalla toimistolla kuin myös in-house-palveluna asiakkaalla. Tällöin roolisi voi olla myös palkkayhteyshenkilö – tai kokeneemmilla senior-osaajilla palkkapäällikkö.


Millaista henkilöä etsimme?

Etsimme joukkoomme palkanlaskennasta innostunutta osaajaa, jolla on tehtävään soveltuva tutkinto sekä kokemusta palkanlaskennan tehtävistä.

Olet näppärä järjestelmien kanssa, arvostamme erityisesti Mepco-osaamista. Toivomme löytävämme joukkoomme positiivisen asenteen ja järjestelmällisen työskentelytyylin omaavia työkavereita, jotka tarttuvat tehtäviin rohkeasti.

Elämme jatkuvassa muutosympäristössä ja ratkaisukeskeisyys on elinehtomme – emme ole perinteinen tilitoimisto. Jos koet tämän ennen kaikkea innostavana mahdollisuutena, viihtymisesi meillä on todennäköistä!

Minkälaista on työskennellä meillä?

Meillä työpäivät ovat aidosti vaihtelevia ja työnkuvasi on vastuullinen sekä positiivisella tavalla haastava. Työskentelemme lähellä asiakasta ja usein myös asiakkaan tiloissa, joten pääsemme aivan eri tavalla osaksi asiakkaan työyhteisöä. Tämä auttaa ymmärtämään oman työn taustoja ja merkitystä – sekä tuo työhön paljon vaikutusmahdollisuuksia.

Meille on tärkeää pitää huolta jokaisen henkilökohtaisesta kasvusta ja kehityksestä. 
Säännölliset koulutukset palkkatiimissä sekä mahdollisuus osallistua myös talon tarjoamiin muihin koulutuksiin tukevat kehittymistäsi.

Meillä on rento ilmapiiri ja kannustamme yhdessä tekemiseen sekä itseohjautuvuuteen. Haluamme panostaa hyvään henkilöstökokemukseen, mistä osoituksena on esimerkiksi kuukausittainen keskustelumallimme oman esimiehen kanssa, koulutusmahdollisuudet sekä parhaat henkilöstötyön käytännöt, joita sovellamme arjessamme.

Espoon Keilaniemen vastavalmistunut moderni toimistomme sijaitsee merinäköalapaikalla aivan metroaseman läheisyydessä. Me istumme täällä kerroksessa 15 ja sinullekin on paikka jo valmiina.

Tutustu meihin

  • Tutustu asiantuntijoidemme työhön ja uratarinoihin: palkkakonsulttimme Christa sekä palkkayksikkömme vetäjä Mervi
  • Lisää tietoa työskentelystä Accountor HR4:llä löydät täältä


Kiinnostuitko?
Lisätietoja työtehtävistä ja kulttuuristamme antaa Henna Pollari, p. 050 461 2805