(Poistunut julkaisusta)

Palkka-asiantuntija / Payroll Consultant
Accountor HR4 Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.1.2019

Palkkapalvelumme kasvaa voimakkaasti ja haemme palkkatiimiimme uusia jäseniä. Meillä Accountor HR4:llä tehdään modernia, joustavaa ja ihmisläheistä palkkista - lähellä asiakasta. Kenties parhaiten työtehtäviämme kuvaa kokeneen palkka-asiantuntijamme kommentti noin vuoden työskentelyn jälkeen: ”Minulle kerrottiin, että työtehtävät ovat monipuolisia. Mutta en olisi osannut kuvitella, että näin monipuolisia!”

Millaisia työtehtäviä meillä sitten on?

Vastaat asiakkaidemme palkkapalvelun toteuttamisesta kokonaisvaltaisesti – niin itsenäisesti kuin osana tiimiä. Käytännössä tämä tarkoittaa:

  • Palkanlaskentaa, raportointia, työehtosopimusten tulkintaa
  • Asiakkaiden konsultointia ja palkkaprosessien kehittämistä
  • Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan palkkajärjestelmän käyttöönottoon ja kehitykseen liittyviä tehtäviä

Haluamme minimoida manuaalisen työn ja siirtyä koko ajan ketterämpiin käytäntöihin. Työtä tehdään niin omalla toimistolla kuin myös in-house-palveluna asiakkaalla. Tällöin roolisi voi olla myös palkkayhteyshenkilö – tai kokeneemmilla senior-osaajilla palkkapäällikkö.

Mitä tarjoamme sinulle?

Meillä työpäivät ovat aidosti vaihtelevia ja työnkuvasi on vastuullinen sekä positiivisella tavalla haastava. Koska työskentelemme lähellä asiakasta, pääsemme aivan eri tavalla osaksi asiakkaan työyhteisöä. Tämä auttaa ymmärtämään oman työn taustoja ja merkitystä – sekä tuo työhön paljon vaikutusmahdollisuuksia. Asiakkaat arvostavat näkemystämme palkkahallinnon hyvistä käytännöistä ja uusista toimintatavoista. Pääset hyödyntämään ja kehittämään osaamistasi palkkaprosessin omistajana eri rooleissa sekä tutustumaan erilaisiin toimialoihin, ihmisiin ja yrityskulttuureihin.

Tarjoamme erinomaiset kehittymismahdollisuudet sekä innostuneen ja osaavan tiimimme tuen. Tukenasi ovat alan parhaat käytännöt, digitaaliset ratkaisumme sekä sadan HR-osaajan kollegaverkosto. Olemme alamme vahva kasvuyhtiö sekä henkilöstö̈- ja asiakaskokemuksen suunnannäyttäjä̈. Meillä on rento ilmapiiri ja kannustamme yhdessä tekemiseen sekä itseohjautuvuuteen. Työskentelyämme ohjaavat arvomme: arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan sekä rohkeus tehdä asioita uusilla tavoilla, katse tulevaisuudessa. Toimitilamme sijaitsevat Keilaniemessä erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä.

Millaisia henkilöitä etsimme?

Etsimme joukkoomme palkanlaskennasta innostuneita osaajia, joilla on tehtävään soveltuva tutkinto sekä vähintään parin vuoden kokemus palkkahallinnon tehtävistä. Voit olla myös kokeneempi osaaja – räätälöimme tehtävänkuvan osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti. Olet näppärä järjestelmien kanssa, arvostamme erityisesti Mepco-osaamista. Toivomme joukkoomme positiivisen asenteen ja järjestelmällisen työskentelytyylin omaavia työkavereita, jotka tarttuvat tehtäviin rohkeasti.

Kiinnostuitko?

Mikäli innostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian. Lue lisää työskentelystä Accountor HR:llä ja hae tehtävää täältä. Lisätietoja työtehtävistä ja kulttuuristamme antaa Senior rekrytointikonsulttimme Jenna Jussila: p. 050 442 8444.

Miksi juuri meille?

  • Katso videolta, mikä veti palkka-asiantuntijamme Netan, Johanna ja Pekan töihin meille
  • Tutustu asiantuntijoidemme työhön ja uratarinoihin: Palkka-asiantuntijamme Christa sekä palkkayksikkömme vetäjä Mervi
  • Lisää tietoa työskentelystä Accountor HR4:llä löydät täältä

#payroll #palkanlaskenta #HR #konsultti #consultant #asiantuntija #mepco #talous