Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu, vauhdikkaasti kasvava kotimainen SaaS-toiminnanohjausjärjestelmien ja yritystoimintojen automatisoinnin edelläkävijä. Meillä on tahtoa ja osaamista asiakkaidemme arjen helpottamiseen ja sydämemme sykkii menestystarinoiden luomisesta. Emme kuitenkaan ole pelkkä järjestelmätoimittaja – olemme asiakkaalle kokonaisvaltainen kumppani, jolta saa myös laadukasta tilitoimistopalvelua ja apua liiketoiminnan kehittämiseen.
Etsimme nyt taloushallinnon tiimiimme Palkka-asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen.
Mitä tulisit meillä tekemään?
Palkka-asiantuntijana vastaat itsenäisesti omista asiakkaistasi ja työpäiväsi sisältävät tuntikorttien sekä poissaolojen tarkastamista, palkkojen laskemista ja maksuun laittamista sekä muita palkanlaskennan kuukausittaiseen ja vuoden kiertoon liittyviä tehtäviä. Lisäksi teet Kela-hakemuksia ja erilaisia selvityksiä sekä toimit asiakkaidesi yhteyshenkilönä ja apuna ongelmatilanteissa.
Päivittäisten työtehtävien lisäksi pääset muun taloushallinnon tiimin kanssa kehittämään taloushallinnon toimintoja. Halutessasi saat myös mahdollisuuden mentoroida ja perehdyttää mm. uusia työntekijöitä sekä päästä mukaan Adminetin käyttöönottoprojekteihin palkanlaskennan asiantuntijana.
Mitä me etsimme?
Tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta vastaavista taloushallinnollisista tehtävistä. Eduksesi katsomme kaupallisen alan koulutuksen sekä työehtosopimuksen tuntemuksen esimerkiksi rakennus-, talotekniikan tai sähkötekniikan aloilta.
Sinulta löytyy oma-aloitteinen, tarkka ja huolellinen työote etkä hätkähdä hektisempiäkään työpäiviä. Työssä tarvitaan kykyä etsiä sekä omaksua uutta tietoa ja arvostamme sitä, että sinulla on myös halu kehittää itseäsi ammatillisesti. Omien vastuualueidesi lisäksi olet mukana tukemassa kollegoitasi ja olet aktiivinen osa tiimiäsi.
Miksi meille?
Olemme kannattavasti kasvava yritys, jolla on hyvät tulevaisuuden näkymät. Emme ole aivan tavallinen tilitoimisto ja meillä on vain kolme asiakastoimialaa ja meillä saat mahdollisuuden tehdä palkanlaskentaa uudella tavalla, eli enemmän asiantuntijatyötä ja asiakkaiden neuvontaa. Meillä on toimipisteillä hyvä tiivis yhteishenki, jossa puhalletaan yhteen hiileen.
Tarjoamme työntekijöillemme viihtyisät toimitilat ja ergonomisen työpisteen. Lisäksi kannustamme työntekijöitämme ammatillisen kasvuun ja kehittymiseen sekä luomme edellytykset onnistumisiin. Pidämme huolta työntekijöidemme hyvinvoinnista ja tarjoammekin työntekijöillemme monipuoliset työsuhde-edut sekä mahdollisuuden hybridityöhön.
Palkkaus neuvotellaan taustasi mukaan.
Työ alkaa sopimuksen mukaan kevään aikana.
Meihin voit tutustua lisää: https://admicom.fi/
Mikäli kiinnostuit, niin haluamme kuulla sinusta! Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.2.2023 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja antaa Biisonilta Emma Myllylahti, 050 473 4044, emma.myllylahti@biisoni.fi
#B&TWT
Biisonilla tutkitusti viihdytään. Sitoudumme vastuullisen ja reilun työnantajan periaatteisiin ja kehittämme vastuullisuutta ja reilua kohtelua työpaikoilla. Mitä vastuullisuus ja viihtyminen työpaikalla tarkoittaa Biisonilla ja miten se näkyy työnteossa? Lue lisää täältä!