Palkka-asiainhoitaja
GA Telesis Engine Services Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.9.2018

Etsimme joukkoomme PALKKA-ASIAINHOITAJAA vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtäviisi kuuluvat pääasiallisesti palkka-aineiston valmistelu ja käsittely, työajanseuranta-järjestelmän (IFS HR) ylläpito sekä toimiminen yhteyshenkilönä henkilöstön ja palkkatoimiston välillä.

Työtehtävät:

  • työaikojen seuranta
  • työsuhdetietojen ylläpito
  • työvuoromuutosten kirjaus järjestelmään
  • lomakirjanpito
  • Kelan päivärahahakemusten tekeminen
  • sairauspoissaolojen kirjaaminen työterveyshuollon järjestelmään
  • työehtosopimusten tulkinta ja soveltaminen
  • järjestelmän kalenterien päivitykset (arkipyhätaulukot ja lisien määrittelyt)
  • muut palkanlaskennan tehtävät

Odotamme sinulta:

  • kaupallista koulutusta ja mielellään aikaisempaa työkokemusta palkkahallinnosta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • hyviä ATK-taitoja
  • hyviä kommunikointitaitoja 
  • työehtosopimusten tuntemusta (IAU)
  • oppimishalukkuutta
  • rooliin kuuluvaa luonnollista joustavuutta työajoissa 

Tarjoamme mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä nopeasti kasvavassa työympäristössä, jossa voit aidosti vaikuttaa omaan tekemiseen.Tukenasi sinulla on mukava työporukka, jossa on positiivinen tekemisen meininki.

Hakemukset ja ansioluettelot pyydetään lähettämään sähköpostitse recruit.gates@gatelesis.com. Otamme hakemuksia vastaan 11.11.2018 saakka. Kutsumme hakijoita haastatteluun ja mahdollisesti palkkaamme sopivan henkilön jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jukka Laurila - COO puhelimitse +358 40 704 2171 arkipäivisin klo 9-17 tai sähköpostitse: jlaurila@gatelesis.com

 

We are looking for a reliable and knowledgeable PAYROLL ADMINISTRATOR.  As a Payroll Administrator you will maintain payroll information by collecting, calculating, and entering data into the IFS HR software to ensure personnel receive the correct compensation in a timely manner. The Payroll Administrator will closely work with department Managers and the HR department to make sure that employment information and working hours are up-to-date and in line with Collective Labour Agreement (CLAs).  

Responsibilities:  

  • Check time cards and review for completeness and accuracy  
  • Process bi-weekly transfer of payroll data to payroll department  
  • Collect vacation requests and sick leave paperwork and register into the system  
  • Monitor overtime work and prepare reports  
  • Process employee changes  
  • Respond to employee inquiries regarding working hours, overtime and CLA 
  • Perform other Human Resource and Payroll duties as assigned  

Qualifications:

  • Diploma in business, accounting or relevant field 
  • Preferably proven payroll experience  
  • Knowledge of Excel/ Microsoft Word and confidence with computer applications in general
  • Excellent communication skills in Finnish and English  
  • Knowledge of CLAs (IAU in particular)  
  • Attention to detail and ability to enter data with consistent accuracy  
  • Highly organized and efficient in managing time, task lists and conflicting priorities  
  • Flexibility in terms of working hours

We offer a full time permanent position in a positive and supportive environment, where you will have a chance to influence your own work.

Please send your CV with cover letter by e-mail to recruit.gates@gatelesis.com no later than 11.11.2018

For more information, please contact Jukka Laurila - Chief Operating Officer, by phone +358 40 704 2171 on working days from 9-17 or e-mail: jlaurila@gatelesis.com

First selections will start immediately and position will be filled as soon as the right candidate is found.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1186841
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Vantaa
  • Lisätietoja antaa: Jukka Laurila, puh. +358 40 704 2171