(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskija/palkka-asiantuntija
Accountor Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Sinä palkkiksen loisto-osaaja, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Palkanlaskentapalveluja tarjoava tiimimme Espoon Keilaniemessä kasvaa, joten haemme innostunutta, osaavaa ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa palkanlaskijaa/palkka-asiantuntijaa lisävahvistukseksi joukkoomme.

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?

Palkkahallinnon asiantuntijanamme vastaat yhden tärkeimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Tiimimme koostuvat kokeneista ja osaavista palkanlaskennan asiantuntijoista, jotka toimivat tukena työssäsi. Meillä tehdään siis työtä itsenäisesti, mutta ei yksin. Käytettävissäsi on lisäksi runsas koulutustarjontamme.

Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, jossa asiakasta kuunnellaan herkällä korvalla ja selvitetään hänen todelliset tarpeensa. Haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.

Toivomme, että olet

  • suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • kerryttänyt jo kokemusta palkkahallinnon tehtävistä
  • tutustunut työlainsäädäntöön ja työehtosopimuksiin, tunnet jo ehkä muutamia työehtosopimuksia paremmin
  • kommunikointikykyinen vuorovaikuttaja, jolla on valmiudet kehittyä palveluntarjoajaksi mahdollisesti myös englannin kielellä
  • luonteeltasi rohkea ja asiakaslähtöinen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”

Arvostamme ennakkoluulotonta ja innokasta asennetta. Sinulla on palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä luoda olemuksellasi positiivista tiimityöskentelyasennetta. Mepco-järjestelmän tuntemuksesta sekä tilitoimistoympäristön kokemuksesta on sinulle etua.

Mitä tarjoamme sinulle?

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • vauhtiin päästyäsi osittaisen etätyömahdollisuuden
  • lounasedun, virikerahan sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • PHT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta 19.4.2020 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten olehan nopea!

Lisätietoja tehtävistä antaa palvelupäällikkö Ritva Virtanen, perjantaina 3.4 klo 13:00-15:00, p. 040 5918 642 ja palvelupäällikkö Pirkko-Liisa Järvinen, keskiviikkona 1.4. klo 9.00 – 11.00, p. 044 4108 558.

 

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa