(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskijan sijaisuus
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.3.2020

Sytytkö palkanlaskennasta, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Haemme innokasta palkanlaskijan sijaista Kouvolan palkanlaskenta tiimiin 1.4.2020- 30.11.2020 väliselle ajalle.

Palkkahallinnon asiantuntijanamme vastaat yhden tärkeimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Tiimimme koostuvat kokeneista ja osaavista palkanlaskennan asiantuntijoista, jotka toimivat tukena työssäsi. Meillä tehdään siis työtä itsenäisesti, mutta ei yksin.

Toivomme, että olet,

  • suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • kokenut palkkahallinnon ammattilainen ja sinulta löytyy vähintään kaksi vuotta kokemusta palkanlaskennan tehtävistä
  • työlainsäädännön sekä useamman työehtosopimuksen tuntija
  • kommunikointikykyinen vuorovaikuttaja, joka pystyy palvelemaan asiakkaita mahdollisesti myös englannin kielellä
  • rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.

Arvostamme ennakkoluulotonta asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä positiivista tiimityöskentelyasennetta. Procountor- ja/tai Tikon-järjestelmien tuntemuksesta sekä tilitoimistoympäristön kokemuksesta on etua.

Mitä me voimme tarjota sinulle,

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.


Kiinnostuitko?
Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta!

Anu Metso antaa mielellään lisätietoja tehtävistä. Hänet tavoitat parhaiten numerosta 044 401 6493 kello 09.00 -11.00 ma-pe välisinä aikoina.

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 15.3.2020 mennessä. Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme potentiaalisiin hakijoihin yhteydessä mahdollisimman pian.


Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.