Palkanlaskija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Yksinkertaisesti sanottuna me luomme Flow:ta asiakkaillemme. Ryhmämme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. Ja me rakastamme sitä. Kyllä vaan.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

 

Haemme innostunutta, osaavaa ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa palkanlaskijaa vakituiseen työsuhteeseen. Työskentelypaikkasi voi sijaita joko Turun tai Paraisten toimipisteellämme toiveesi mukaan.

 

Minkälaista tehtävää tarjoamme?
Palkkahallinnon ammattilaisena vastaat yhden kriittisimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme. Tukena työssäsi on tiimiemme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme.

Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Kuuntelet asiakasta herkällä korvalla ja selvität hänen todelliset tarpeensa. Työsi tuloksista iloitsee moni kerran tai pari kuukaudessa.

 

Minkälaista henkilöä haemme?

Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus, esim. merkonomi / tradenomi, kokemus palkanlaskennan työtehtävistä, työlainsäädännön ja mielellään useamman työehtosopimuksen hyvä hallinta sekä tarkkuus ja kyky omaksua uusia sovelluksia ja hyödyntää niitä työssäsi tehokkaasti.

Toivomme valittavalta henkilöiltä innostuneisuutta alaa kohtaan sekä hyviä valmiuksia ja halua oppia jatkuvasti uutta. Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. Kokemus tilitoimistossa työskentelystä, Tikon tai Personec W -osaaminen sekä ruotsin kielen taito ovat etuja tehtävässä, mutta eivät välttämättömiä.

Accountorilla työskentelemme lähellä asiakasta, joten toivomme sinulta intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”

 

Mitä voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 


Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Miia Ojala, p. 040 592 0408.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 24.2.2019 mennessä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1226411
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Parainen, Turku