Palkanlaskija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2018

Haemme Kouvolan toimipisteeseen vakituiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja asiakaspalveluhenkistä


Palkanlaskijaa


Vastaat palkkahallinnon ammattilaisena yhden kriittisimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme. Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Kuuntelet asiakasta herkällä korvalla ja selvität hänen todelliset tarpeensa. Työsi tuloksista iloitsee moni kerran tai pari kuukaudessa.

Olet avainasemassa ratkaisemassa asiakkaidemme monipuolisia palkkahallinnon kysymyksiä. Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken toimintamme ydin ja tarjoamme heille aina parasta mahdollista palvelua.

 

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 

 

Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus (esim. merkonomi / tradenomi), vahva kokemus palkanlaskennan työtehtävistä, työlainsäädännön ja mielellään useamman työehtosopimuksen hyvä hallinta sekä tarkkuus ja kyky omaksua uusia sovelluksia ja hyödyntää niitä työssäsi tehokkaasti. Kokemus tilitoimistossa työskentelystä sekä Tikon ja/tai Procountor -järjestelmien käytöstä on etu.

Myös suoritettu PHT-tutkinto tukee työssä menestymistä. Työskentelet luontevasti asiakkaiden kanssa ja sinulla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”


Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antavat palvelujohtaja Ritva Rytkönen, p. 050 346 3152 sekä tiimiesimies Sini Horppu, p. 020 744 7228.
 

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 30.6.2018 mennessä.

Käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuaikana. 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1143542
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Kouvola