Palkanlaskija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.4.2018

Haemme Kouvolan toimipisteeseen vakituiseen työsuhteeseen energistä, osaavaa ja asiakaspalveluhenkistä


Palkanlaskijaa


Vastaat palkkahallinnon ammattilaisena yhden kriittisimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme. Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Kuuntelet asiakasta herkällä korvalla ja selvität hänen todelliset tarpeensa. Työsi tuloksista iloitsee moni kerran tai pari kuukaudessa.

Olet avainasemassa ratkaisemassa asiakkaidemme monipuolisia palkkahallinnon kysymyksiä. Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken toimintamme ydin ja tarjoamme heille aina parasta mahdollista palvelua.

 

Tarjoamme työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia. Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki.

”Jokainen hyvä työkaveri on erityinen ja arvostan sitä. Tiimimme yhteishenki on mielestäni parhainta.”
”Hyvä ja positiivinen henki työporukassa. Tietoa uskaltaa kysyä ja sitä annetaan.”

”Asiantuntijuus on hyvä, voimme olla ylpeitä tekemästämme työstä. Aina saa apua oman organisaation sisältä, koskaan ei jää yksin!”


Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen.

 

Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus (esim. merkonomi / tradenomi), vahva kokemus palkanlaskennan työtehtävistä, työlainsäädännön ja mielellään useamman työehtosopimuksen hyvä hallinta sekä tarkkuus ja kyky omaksua uusia sovelluksia ja hyödyntää niitä työssäsi tehokkaasti. Kokemus tilitoimistossa työskentelystä sekä Tikon ja/tai Procountor -järjestelmien käytöstä on etu.

Myös suoritettu PHT-tutkinto tukee työssä menestymistä. Työskentelet luontevasti asiakkaiden kanssa ja sinulla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”

 


Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antavat palvelujohtaja Ritva Rytkönen, p. 050 346 3152 sekä tiimiesimies Sini Horppu, p. 020 744 7228.
 

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 25.4.2018 mennessä.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1125310
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Kouvola