(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskija
Biltema Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.2.2018

Oletko rautainen palkanlaskennan ammattilainen ja valmis vastaamaan koko Biltema Suomi Oy:n palkanlaskentaprosessista?

Haemme nyt Bilteman pääkonttoriin kokenutta palkanlaskijaa vakituiseen työsuhteeseen

Tehtävä on uusi ja siinä menestyminen edellyttää useamman vuoden kokemusta itsenäisestä ja vastuullisesta palkanlaskennasta, palkanlaskennan prosesseista ja siihen liittyvästä raportoinnista. Toimit palkanlaskentajärjestelmän (Personec W) pääkäyttäjänä ja vastaat koko palkanlaskentaprosessin sujuvuudesta. Kokonaisuuteen kuuluu palkka-aineiston valmistelu, palkka-ajot, matka- ja kululaskujen käsittely ja viranomaisyhteistyö sekä yhteistyö hallinnon eri osa-alueiden, erityisesti HR:n ja talouden, kanssa.

Odotamme sinulta:

  • Kaupan työehtosopimuksen ja palkkoihin liittyvän lainsäädännön tuntemista ja tulkintakokemusta
  • Osaamista Personec W –palkkajärjestelmästä sekä riittäviä tietoteknisiä valmiuksia
  • Tehtävään sopivaa koulutusta
  • Kokemus muutos- ja kehitysprojekteista on eduksi
  • Oma-aloitteisuutta, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä valmiutta itsenäiseen työskentelyyn ja kykyä kantaa vastuuta
  • Positiivista asiakaspalveluasennetta ja taitoa neuvoa ja tukea esimiehiä palkkakysymyksissä

Tarjoamme:

  • Haasteellisen, vastuullisen ja monipuolisen työn yhdessä Pohjoismaiden suurimmista varaosa- ja tarvikemyymäläketjuista
  • Mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen
  • Viihtyisän työympäristön ja hyvän työilmapiirin osana Bilteman hallinnon tiimiä

Tehtävä kokoaikainen, kuukausipalkkainen ja työaika on keskimäärin 37,5 h/vko. Palkkaus sopimuksen mukaan.

Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman nopeasti. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 18.2.2018 mennessä HR-koordinaattori Pia Savolaiselle osoitteeseen pia.savolainen@biltema.fi.

Sähköpostin otsikoksi ”Biltema Suomi Oy/ Palkanlaskija”