(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskija Vantaalle - nopea mahdollisuus!
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2019

Haemme logistiikka-alan asiakkaallemme osaavaa palkanlaskijan sijaista.

Palkanlaskijana työskentelet osana palkkahallinnon tiimiä, jonka vastuulla on hoitaa organisaation henkilöstön tunti -ja kuukausipalkat sekä kaikki tähän liittyvät monipuoliset hallintotyöt. Lisäksi avustat ja tuet organisaation esimiehiä kaikissa palkkahallintoon liittyvissä asioissa.

Odotamme sinulta

• palkkahallintoon liittyvän lainsäädännön perusosaamista (mm. työaika- ja vuosilomalaki, tulorekisteri)
• PersonecW palkkahallintojärjestelmän tai vastaavan tuntemusta, kokemus/tuntemus SYMPA/HRM Suite tai/ja Flexwin järjestelmistä on eduksi
• numerotarkkuutta sekä kykyä pystyä työskentelemään tiukkojenkin aikataulujen puitteissa
• vastuullista työskentelyotetta, aktiivisuutta ja valmiutta omaksua uusia asioita
• palveluhenkisyyttä ja tiimityöskentelytaitoja
• sujuvaa suomen ja englannin suullista ja kirjallista taitoa

Tarjoamme nopean mahdollisuuden monipuoliseen palkkahallinnon tehtävään. Tukenasi on asiakkaan kokenut palkkahallinon tiimi. Määräaikainen työsuhde solmitaan Adeccon kanssa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työ on sijaisuuden ajan kokopäiväinen ja sisältää mahdollisuuden jatkaa osa-aikaisesti tuntityönä yrityksen tarpeen ja hakijan käytettävyyden mukaisesti.

Hae tehtävää nopeasti osoitteessa www.adecco.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolla Senior HR Consultant Maarit Härmälä: maarit.harmala@adecco.fi, puh. 040 183 1791.