(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskija Saint- Gobainille Hyvinkäälle
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2021

Saint-Gobain - Making the world a better home. Yhdistämme mukavuuden ja vastuullisuuden parantaaksemme ihmisten hyvinvointia tänään ja tulevaisuudessa: suunnittelemalla, valmistamalla ja toimittamalla turvallisia, innovatiivisia ja suorituskykyisiä rakennusmateriaaleja, -tuotteita ja ratkaisuja. Ratkaisujamme löytyy kaikkialta arjestamme aina rakennuksista liikenteeseen, infrastruktuuriin ja teollisuuden sovelluksiin. Olemme toimittaneet materiaaleja mm. Pariisin Eiffel-tornia, Kakslauttasen lasi-igluja sekä Marsissa toimivaa Curiosity-kantorakettia varten. Saint-Gobainin juuret yltävät yli 350 vuoden taakse, ja tänä päivänä innovatiivisessa ja kansainvälisessä konsernissamme työskentelee yli 171 000 ammattilaista 68 maassa. Lue lisää Saint-Gobainista osoitteessa http://www.saint-gobain.fi

Ketä etsimme?

Asiakkaamme Saint-Gobainin Palkkahallinnon palvelukeskus etsii asiakaspalveluhenkistä, innokasta ja oppimishaluista

PALKANLASKIJAA

kokoaikaiseen määräaikaisuuteen Hyvinkään toimipisteelle alustavasti 30.9.2021 asti. Tehtävässä olet työsuhteessa suoraan Saint-Gobainiin Finlandiin.

Työssäsi vastaat itsenäisesti monipuolisista palkanlaskennan tehtävistä (CGI Palkat, Tuntilehti), raportoinnista ja yhteydenpidosta sekä sisäisten, että ulkoisten sidosryhmien kanssa. Lisäksi tehtävään sisältyy avustavia henkilöstöpalveluiden tehtäviä. Raportoit tehtävässäsi HR Business Partner / Payroll Managerille.

Työskentelet ammattitaitoisen, pienen ja tehokkaan tiimin jäsenenä itsenäisessä tehtävässä. Sinua kuvaavat sanat täsmällinen, huolellinen, joustava ja vastuuta kantava.

Mitä odotamme?

Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyviä kommunikointitaitoja sekä sisäisesti esihenkilöiden ja työntekijöiden, että ulkoisesti esimerkiksi viranomaistahojen kanssa yhteistyössä toimiessa. Saat itsenäisen vastuualueen, jossa tukenasi toimii esihenkilösi ja mukavat kollegasi. Kaupallinen koulutus, hyvät it-taidot, englannin kielen hallinta sekä työehtosopimusten tulkinnan taito muodostavat hyvän pohjan päivittäiselle työllesi.

Avain tehtävässä menestymiseen syntyy yhdistelmästä innokasta ja oppimishaluista asennetta sekä kokemuksesta erilaisten järjestelmien parissa työskentelystä ja palkkahallinnon tai henkilöstöhallinnon tehtävistä. Tehtävään hyppäämistä helpottaa tuntemus työehtosopimusten tulkinnasta.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vaihtelevan ja vastuullisen tehtävän, jossa pääset kehittämään toimintaamme ja oppimaan uutta. Tulevat kollegasi ovat palkanlaskennan ja henkilöstöpalveluiden upeita, rautaisia ammattilaisia, jotka perehdyttävät sinut työtehtäviisi. Yhteen puhaltava tiimimme sekä avoin, osallistava, ja kehitysorientoitunut työyhteisömme luovat innostavat ja laadukkaat puitteet työllesi.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää nyt!

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen alla olevalla lomakkeella mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.1.2021 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, ja tehtävä täytetäänkin heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja haettavasta tehtävästä antaa Adeccon HR Consultant Aleksi Kerola, +358 40 687 8417, aleksi.kerola@adecco.fi