Palkanlaskija / Palkka-asiantuntija
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Yksinkertaisesti sanottuna me luomme Flow:ta asiakkaillemme. Ryhmämme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. Ja me rakastamme sitä. Kyllä vaan.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

 

Haemme Jyväskylän palkkatiimiimme liiketoimintamme kasvaessa lisää innokkaita ja osaavia palkanlaskijoita.


Palkkahallinnon ammattilaisena vastaat yhden kriittisimmän taloushallintopalvelun tuottamisesta asiakkaillemme yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Työnkuvasi määrittyy oman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tarjolla on eri tasoisia palkanlaskennan tehtäviä. Kokemus tilitoimistossa työskentelystä ja Mepco HRM -järjestelmän käytöstä on etu.

Palkanlaskenta-osaamisen lisäksi osaat jalostaa tietoa asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin. Kuuntelet asiakasta herkällä korvalla ja selvität hänen todelliset tarpeensa. Työsi tuloksista iloitsee moni kerran tai pari kuukaudessa.

 

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 

 

Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus (esim. merkonomi / tradenomi), vahva kokemus palkanlaskennan työtehtävistä, Mepco HRM –järjestelmän tuntemus, työlainsäädännön ja mielellään useamman työehtosopimuksen hyvä hallinta sekä tarkkuus ja kyky omaksua uusia sovelluksia ja hyödyntää niitä työssäsi tehokkaasti. Suoritettu PHT-tutkinto tukee työssä menestymistä. Työskentelet luontevasti asiakkaiden kanssa ja sinulla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”


Näin haet tehtävää

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Hanna Heikkilä, p. 040 729 97 59 ti 12.2.2019 klo 9-10 sekä ti 19.2.2019 klo 15-16.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 22.2.2019 mennessä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1230402
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Jyväskylä