(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskija, H & M, Hennes & Mauritz Oy, Kerava
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2019
Etsimme asiakkaallemme H&M:lle kokenutta palkanlaskijaa. Työtehtävissäsi olet vastuussa monipuolisista palkka- ja henkilöstöhallinnon osaston työtehtävistä. Varmistat, että työntekijöiden palkat maksetaan paikallisten lakien, säädösten ja yrityksen vakiintuneiden käytäntöjen mukaisesti. Toimit roolimallina yhdenmukaisesti H&M arvojen kanssa, vaikutat omalta osaltasi H&M:n menestyvään liiketoimintaan. Missä tahansa roolissa työskenteletkään H&M:llä, se mitä teet on yhtä tärkeää kuin miten sen teet.

Tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat palkanlaskenta ja palkkahallinnon asiantuntijan tehtävät. Tavallinen työpäiväsi sisältää esimerkiksi seuraavia tehtäviä:

PALKKOJEN KÄSITTELY
- Palkkojen maksu ja käsittely, irtisanoutumiset, palkkalistojen ja palkkojen muutokset
- Palkkakannan ja työsopimusrekisterin ylläpitäminen
- Varmistat, että kaikki lakisääteiset maksut ja raportoinnit on hoidettu ajanmukaisesti

HENKILÖSTÖHALLINNON TEHTÄVÄT
- Sinulla on kokonaisvaltainen tieto liittyen erilaisiin palkkaprosesseihin ja -toimintamalleihin. Lisäksi tiedon jakaminen on sinulle luontaista
- Toimit liiketoiminnan esimiesten tukena työehtosopimukseen, työsopimuksiin ja työlainsäädäntöön liittyvissä asioissa.
- Avustat erilaisissa palkka- ja henkilöstöhallinnon päällikön ohjaamissa projekteissa


Edellytämme sinulta

Toivomme, että olet vahva ja avoin tiimipelaaja, joka viestii sujuvasti ja omaa joustavat tavat työskennellä. Haluat saavuttaa tuloksia ja olet valmis kokeilemaan uusia asioita. Haluat kehittää itseäsi ja parantaa tuottavuutta. Keskityt asiakkaan arvoon ja otat vastuun tekemistäsi päätöksistä. Liiketoimintalähtöinen ajattelutapa ja halu löytää uusia businessmahdollisuuksia on myös tärkeää.

Odotamme sinulta tarkkuutta, ongelmanratkaisukykyä ja omaat hyvät asiakaspalvelutaidot. Olet analyyttinen ja nautit numeroiden parissa työskentelystä. Tämän lisäksi sinulla on erinomaiset viestinnälliset taidot. Sinulla on kokemusta suomalaisesta työehtosopimuksesta, mielellään kaupalliselta sektorilta, sekä suomalaisen työlainsäädännön tuntemus. Kokemus palkanlaskennasta ja kaupallinen koulutus ovat oletuksena tehtävään. Tässä roolissa vaaditaan myös sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista sekä kirjallista taitoa. Kokemus Personec W- ja Visma Expense -ohjelmista katsotaan eduksi.


Tarjoamme sinulle

Työt alkavat 2019 joulukuun alussa ja päättyvät 2020 joulukuun lopussa. Työsopimus tehdään asiakasyrityksen kanssa. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen roolin kansainvälisessä yrityksessä!


Kiinnostuitko?

Hae tehtävään lähettämällä hakemuksesi, saatekirjeesi ja ansioluettelosi palkkatoiveen kanssa.


Lisätietoja

Heidi Hudson
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center, ICT
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
043 827 0668 || 030 047 2000
heidi.hudson@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi