Palkanlaskentataitoinen toimistotyöntekijä (Turku)
Tietoa tehtävästä
Haemme nyt asiakasyrityksellemme palkanlaskentataitoista TOIMISTOTYÖNTEKIJÄÄ pitkäaikaiseen ja monipuoliseen työtehtävään.
Asiakasyrityksemme on Suomessa pitkään toiminut kuljetusliike, joka arvostaa työntekijöissään sitoutuneisuutta ja joustavuutta. Työpäiväsi voivat koostua esimerkiksi laskujen käsittelystä, palkkojen maksusta, työaikojen seurannasta tai vaikkapa juoksevien asioiden hoitamisesta. Työtä tehdään arkisin toimistolla, yhteensä 37,5 h/viikossa.
Odotamme hakijoilta vähintään alan peruskoulutusta (esim. merkonomi) tai työkokemuksella hankittua osaamista laskutuksesta, palkanmaksusta ja/tai toimistotyöstä. Arvostamme myös tietämystä ja aitoa kiinnostusta kuljetusalaan sekä oman auton käyttömahdollisuutta. Saatat olla hakemamme henkilö mikäli, olet yrittäjähenkinen, tarkka työssäsi ja tulet kaikkien kanssa toimeen. Voit olla jo hieman kokemusta omaava tai urasi alkuvaiheessa oleva henkilö, perehdytämme sinut työhön.
Kiinnostuitko tehtävästä? Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Täytä hakemus alla olevan linkin kautta. Kerrothan hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi, osaamisestasi ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Click henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Linda Vainio 050 4110345. Yhteydenotot arkisin 8-16 välillä.