Palkanlaskennan tiiminvetäjä, Tampere
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

 

Oletko asiakaspalveluhenkinen palkanlaskennan ja esimiestyön ammattilainen? Haluatko työskennellä ja kehittyä osana palkkahallinnon johtavaa kansainvälistä asiantuntijaorganisaatiota?

Etsimme nyt palkanlaskennan ulkoistusliiketoimintamme pariin

 

Palkanlaskennan tiiminvetäjää Tampereelle

 

Toimit palkkapalvelutiimin lähiesimiehenä vastaten tiimisi henkilöstöstä, asiakkuuksista ja laskutuksesta.

Mitä etsimme?

Olet asiakaspalveluhenkinen, paineensietokykyinen ja hyvät vuorovaikutustaidot omaava tiimipelaaja. Olet elementissäsi koordinoimassa ja kehittämässä tiimityötä ja tapaamme toimia. Edesautat aktiivisesti tiimisi tavoitteiden saavuttamista, asiakastyytyväisyyttä, sekä henkilöstön sitoutumista.

Toivomme sinulta soveltuvaa kaupallista koulutusta ja vähintään 3-5 vuoden kokemusta palkanlaskennan esimiestyöstä. Odotamme sinulta vahvaa osaamista TES-tulkinnoissa ja palkanlaskentaan liittyvien työsuhdeasioiden konsultoinnissa. Palkkahallinnon ja HR:n tietojärjestelmien, etenkin Personec W:n ja Netvisorin osaaminen lasketaan eduksi. Käytät myös sujuvasti toimiston yleisimpiä IT-sovelluksia. Pidämme etuna hyvää englannin kielen taitoa.

Tervetuloa Azetsille!

Tampereen palkanlaskennan organisaatiomme koostuu kahdesta tiimistä ja yli 20 palkanlaskennan huippuosaajasta. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Meillä asiantuntijoilla on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Panostamme osaamisen kehittämiseen myös verkko-oppimisen työkaluilla. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Laaja asiantuntijaverkostomme ympäri Suomen tukee sinua työhösi liittyvissä erityiskysymyksissä. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen. Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat Tampereen keskustan tuntumassa.

Paikka on vakituinen ja kokoaikainen. Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan.

Kiinnostuitko? Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävään viimeistään 8.3.2020. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian.

Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin klo 15.00 - 17.00 Mari Koivunen, Manager Payroll & HR , puh. 040 703 7405.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue palkanlaskijamme Tiinan blogikirjoitus tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.   

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa: @Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot