(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskennan tiimiesimies
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.5.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys.  Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

Haemme Kouvolan toimipisteeseemme määräaikaista palkanlaskennan tiimiesimiestä äitiyslomasijaiseksi.
 


Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?

Toimit kannustavana esimiehenä ja tukena palkkahallinnon tiimillesi. Tiimiesimiehenä vastaat tiimin päivittäisen tekemisen sujumisesta ja ohjaamisesta kohti entistäkin parempia asiakaskokemuksia huomioiden asiakkaiden tarpeet. Tehtävänäsi on varmistaa, että ryhmäsi jäsenet tiedostavat toiminnan tavoitteet ja sinä seuraat aktiivisesti tavoitteiden toteumista.
 
Työtehtäväsi ovat vaihtelevia. Vietät työpöytäsi ääressä muutaman päivän viikossa muiden viikonpäivien täyttyessä erilaisista palavereista ja asiakastapaamista. Tiimiesimiehenä vastaat hyvästä johtamisesta ja toteutat yrityksemme johtamislupauksia päivittäin.

 

Tehtävä on määräaikainen alustavasti 31.12.2020 asti.


Toivomme, että sinulla on:

  • soveltuva koulutus
  • kokemusta esimiestehtävissä ja taitoa työskennellä luontevasti sekä alaisten että asiakkaiden kanssa
  • ymmärrys palkanlaskennan prosesseista
  • osaamista tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja ymmärtää asiakashuolenpidon tärkeyden
  • yhteistyökykyä sekä intoa, iloa ja halua täyttää johtajalupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”


Mitä tarjoamme sinulle?

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun, virikesetelit sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

 

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki.

 


Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja esimiehiltämme ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!

 

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta 23.6.2019 mennessä.


Lisätietoja tehtävistä antaa palvelujohtajat Ritva Rytkönen p. 050 346 3152 sekä Sanna Karvinen p. 044 410 3553