(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskennan tiimiesimies
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.9.2018

Innostutko palkka- ja HR-järjestelmistä? Tunnetko paloa prosessien kehittämiseen ja automatisointiin? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää, ja Suomessa meitä Azetslaisia on 16:lla eri paikkakunnalla. Tuemme yritysten kasvua ja tuotamme tietoa päätöksenteon tueksi hyödyntämällä uusinta teknologiaa. Kehitämme ratkaisuja sekä konsultointipalveluja, jotka auttavat pienentämään kustannuksia ja parantavat kilpailukykyä. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Haemme nyt Azetsin henkilöstö- ja palkkahallinnon ulkoistuspalveluihin Lappeenrantaan


palkanlaskennan tiimiesimiestä


Meillä Azetsilla palkkahallinnon asiantuntijoille asiakaspalvelu, konsultoiva ote ja sähköinen taloushallintomaailma ovat ehdottomasti tätä päivää. Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä.


Tiimiesimiehen roolissa vastaat asiantuntevan tiimisi päivittäisestä tukemisesta, työnjohdosta ja toimintatapojen kehittämisestä. Tarvittaessa osallistut myös asiakkaidemme palkka- ja työsuhdeasioiden hoitamiseen.


Odotamme sinulta näyttöjä menestyksekkäästä esimiestyöstä sekä valmentavaa ja innostavaa johtamisotetta. Toivomme sinulta syvällistä osaamista palkkaprosessin osa-alueista (esim. TES-osaaminen, järjestelmän pääkäyttäjyys) sekä kiinnostusta esim. järjestelmien käyttöönottoprojekteihin. Arvostamme soveltuvaa taloushallinnon koulutusta, vahvaa kokemusta palkanlaskennasta ja palkkajärjestelmien käytöstä, asiakaslähtöistä ja vastuullista työskentelytapaa sekä hyviä ongelmanratkaisukykyjä.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen tehtävän kannattavassa ja vahvasti kasvavassa kansainvälisessä organisaatiossa sekä mahdollisuuden kehittyä tehtävässäsi. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Toimistomme sijaitsee Lappeenrannan Rakuunamäellä.


Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävää viimeistään 21.9.2018. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian. Työsuhteen aloitus voidaan sopia joustavasti syksylle.


Lisätietoa tehtävästä antaa Payroll Manager Tiina Makkonen, 044 7191 756 tai tiina.makkonen@azets.com.