Palkanlaskennan palveluasiantuntija Provincialle
Tietoa tehtävästä
Provincia Oy on ketterä ja kasvava palvelukeskus Lahdessa, joka työllistää 120 henkilöä. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille. Tule mukaan kehittymään kanssamme!
Toimintamme kasvaessa etsimme palkkatiimiimme vakituiseen työsuhteeseen 1-2 palkanlaskennan palveluasiantuntijaa. Voit olla ammattitaitoinen huippuosaaja tai liiketalouden opintojen loppusuoralla hakemassa starttia urallesi. Sovit sujuvasti joukkoomme, jos olet halukas oppimaan uutta ja haluat kehittyä työssäsi. Kykysi luoda hyviä asiakaskokemuksia ja laatuhakuinen työskentelyotteesi ovat meille tärkeitä. Tarjoamme vastuullisen tehtävän, joustavan työajan sekä etätyömahdollisuuden. Mikäli nautit palkanlaskennasta sekä asiakaspalvelusta, voit olla etsimämme henkilö.
Työtehtäväsi
Työtehtäväsi koostuu kunta-aloilla toimivien asiakkaiden palkanlaskennasta sekä asiakaspalvelusta tai tulorekisteristä. Toimit osana palkanlaskentatiimiä, jossa jokaisella on omat nimetyt asiakkuudet tai yksiköt. Tarjoat asiakkaille omaa asiantuntemustasi työsuhdeneuvonnassa ja TES-tulkinnoissa. Käytössämme on Personec F2- sekä Populus -ohjelmat. Olet asiakaspalveluhenkinen, paineensietokykyinen, joustava ja oma-aloitteinen. Kykenet vastaamaan asiakkaiden palkkahallinnosta sekä kehittämään palkkahallintoa ja sen prosesseja yhdessä tiimisi kanssa. Sinulla on mielellään tehtävää tukeva koulutus ja työkokemus taustalla. Eilakaisla avustaa rekrytoinnissa, mutta tulet työllistymään suoraan Provincian kirjoille.
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- asiakaspalveluhenkisyyttä ja tiimistyöskentelytaitoja
- numerotarkkuutta ja huolellisuutta sekä kykyä organisoida ja aikatauluttaa omaa tekemistään
- järjestelmäosaamista ja kykyä työskennellä tehokkaasti
- halua kehittää taitojasi ja suhtauta myönteisesti uuden oppimiseen
Arvostamme lisäksi
- vähintään muutaman vuoden kokemusta palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon tehtävistä
- tehtävään soveltuvaa koulutusta
- työlainsäädännön ja työehtosopimusten tulkitsemisen kokemusta
- osaamista kunta-alan työehtosopimuksista (esim. KVTES tai OVTES)
- kokemusta Personec F2- ja/tai Populus -palkanlaskentajärjestelmän käytöstä
- hyviä it-taitoja
- kehittävää ja tehokasta työskentelyotetta
- vuorovaikutustaitoja
- halua oppia uutta, kehittyä ja kehittää
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisella toimialalla. Vaikka etsimme itsenäistä, oma-aloitteista ja vastuullista ihmistä, saat seuraksesi parhaat työkaverit ja heidän tukensa. Työtä teemme hybridimallilla, mutta uuden työsuhteen alussa on hyvä olla toimistolla läsnä. Sinun ei välttämättä tarvitse olla valmis ammattilainen - tuemme tarvittaessa kehitystäsi palkanlaskennan osaajaksi.
Tule meille töihin!
Työntekijät ovat meidän tärkein voimavaramme ja yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on työntekijöiden hyvinvointi, siksi haluamme jatkuvasti kehittää toimintatapojamme. Tuemme henkilöstömme hyvinvointia ja työssäjaksamista tarjoamalla virkistysedun, lounasedun sekä mahdollisuuden polkupyöräetuun. Muistamme henkilöstöämme merkkipaalujen yhteydessä sekä järjestämme erilaisia virkistystilaisuuksia. Käytössäsi on myös työterveyshuoltopalvelut.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvavassa ja kannattavassa palvelukeskuksessa, jossa sinulle annetaan vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää itseäsi palkanlaskennan ammattilaisena. Kyseessä on mielenkiintoinen ja vastuullinen tehtävä, jossa on koko tiimin, esihenkilön sekä työparin tuki taustalla.
Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.
Kiinnostuitko?
Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen pian, sillä haastattelemme hakijoita jo rekryprosessin aikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan Account Manager Rami Räty, puh. +358504437318, etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi
Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/
Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.
Mikäli sinulla on muuta kysyttävää avoimista työpaikoistamme, olethan yhteydessä vaihteeseemme +358 30 60900. Hakemiseen liittyvissä ongelmissa, olethan yhteydessä rekrytointi@eilakaisla.fi.
Tehtävään liittyviin kysymyksiin vastaa työpaikkailmoituksessa mainittu henkilöstökonsultti.
Onnea työnhakuun!
Tietoa työnantajasta
Meillä Provincialla työskentelee noin 100 henkilöstö- ja taloushallinnon rautaista ammattilaista. Olemme ketterä toimija, joka haluaa kuunnella asiakkaitaan ja kehittää palveluita heidän tarpeisiinsa sopivaksi. Palveluvalikoimamme on kattava, mutta ei laaja. Näin voimme keskittyä ydinosaamiseemme ja tarjota parhaita mahdollisia, ajantasaisia ja ammattitaitoisia henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita asiakkaillemme.
Tarjoamme asiantuntevia ja laadukkaita henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita julkishallinnon yrityksille ja yhteisöille sekä osakeyhtiöille. Kehitymme jatkuvasti siinä mitä teemme ja kehitämme palveluitamme paremmiksi asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Meillä asiakkaan ääni kuuluu ja työmme on ihmisten välistä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/eilakaisla/0105926-6
- Blåkläder Workwear Center Myymälätyöntekijöitä keikkapooliin
- Ferroplan Oy Mekaniikkasuunnittelija
- Eilakaisla Oy Pintakäsittelijä teollisuuteen, koko Suomi
- Suomen Työkalupori Oy Tekninen myyjä, Suomen Työkalupori Oy
- Finlandia Hotelli Aquarius Kokki - Hotelli Aquarius
Provincia Oy muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle