(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskennan asiantuntijoita Helsinkiin
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.2.2021

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.


Houkuttelevatko uudet haasteet palkanlaskennan asiantuntijatyössä? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa sinun osaamisesi on ytimessä ja työtäsi oikeasti arvostetaan?


Haemme kasvavaan Helsingin yksikköömme 

Useita palkanlaskennan asiantuntijoita


Työssäsi pääset tekemään monipuolisia tehtäviä palkkahallinnon parissa sekä osallistumaan asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon. Palkanlaskennan asiantuntijana arkesi koostuu nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja asiakkaiden tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa.

Miksi Azetsille?

Pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessämme. Joukostamme löydät mukavat ja ammattitaitoiset tiiminvetäjät ja työkaverit, jotka auttavat ja kannustavat toinen toisiaan. Esihenkilösi tuen lisäksi saat tiimisi täyden tuen ja kattavan perehdytyksen. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja järjestelmät. Paketin täydentävät hyvät henkilöstöedut, kuten laaja työterveyshuolto sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu.  

Keitä etsimme?

Etsimme joukkoomme osaajia, joilta löytyy jo vähintään muutaman vuoden verran kokemusta palkanlaskennasta. Tunnet eri työehtosopimuksia, olet käyttänyt palkanlaskentajärjestelmiä ja olet kenties osallistunut palkka- ja HR-prosessien kehittämiseen. Arvostamme erityisesti aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä positiivista energiaa, jota jaat tiimin kanssa. Toivomme myös, että olet asiakaspalveluhenkinen ja innokas oppimaan uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen tekijä, jolle laadukas lopputulos on tärkeää aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. 

Tällä hetkellä etsimme erityisesti Mepco- ja Aditro (Personec) W -järjestelmien osaajia useampaan Helsingin tiimiimme. Osassa tiimejä pääasiallisena työkielenä on suomi, mutta silloin tällöin saatat tarvita hieman myös englannin kieltä. Kansainvälisiä asiakkaitamme palvelevissa tiimeissä työskentelemme englanniksi, ja myös ruotsin kielen osaaminen on etu.

Terveiset tulevista tiimeistäsi

Tulevat tiimikaverisi kuvaavat työskentelyä Azetsilla näin: Meillä on hyvä tiimi ja kivat työkaverit. Osaamista löytyy joka kysymykseen ja kollegoilta saa apua ongelmatilanteissa. Meillä on ammattimaiset työtavat ja hyödynnämme uutta teknologiaa. Meillä saa vastuuta ja pääsee tekemään, mutta esihenkilön tuki ja apu on myös tarjolla. Täällä on hyvä ilmapiiri ja työntekijöitä arvostetaan.

Odotamme innolla, että saamme kuulla sinusta ja osaamisestasi! Laitathan siis hakemuksesi ja CV:si alla olevasta linkistä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 28.2.2021. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. 

Jos haluat kuulla lisää meistä ja avoimista tehtävistä, olethan yhteydessä 

  • Kirsi Ikoseen (PersonecW), p. 040-4118118. Kirsin tavoitat parhaiten 17.-19.2. klo 15-16
  • Henri Paavolaan (Mepco), p. 044-4565497. Henrin tavoitat parhaiten  22.2. ja 24.2. klo 15-16 

Lue myös palkanlaskijamme Tiinan blogikirjoitus tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter