Palkanlaskennan asiantuntija
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

 

Houkuttelevatko uudet haasteet kansainvälisessä ympäristössä palkanlaskennan asiantuntijana? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi oikeasti arvostetaan?

Haemme nyt Helsinkiin

PALKANLASKENNAN ASIANTUNTIJAA

Helsingin tiimimme työskentelevät suomalaisten ja kansainvälisten asiakkaiden työntekijöiden palkkojen parissa. Olemme myös kansainvälisiä palkkapalveluja tarjoavan yrityksen partneri. Palkanlaskennan asiantuntijana arkesi koostuu tiimin asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista sekä asiakkaiden tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa. Työssäsi tuet asiakkaiden yhteyshenkilöitä siinä, että yritys toimii Suomen lain, työehtosopimusten ja paikallisten sopimusten mukaisesti. Tiimeissämme asiakkaiden palvelu tapahtuu myös englannin kielellä. 

Miksi Azetsille?

Pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessämme. Kansainvälisissä tiimeissä pääset kehittämään hyvää kielitaitoasi entistä sujuvammaksi. Joukostamme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja kannustavat toinen toisiaan. Esimiehesi tuen lisäksi saat tiimisi täyden tuen ja kattavan perehdytyksen. Palkanlaskijoiden ammattilaisten lisäksi pääset tekemään yhteistyötä työsuhdejuridiikka- ja HR-palvelutiimien kanssa. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja järjestelmät. Pakettia täydentävät työpaikan loistava sijainti Helsingin keskustassa, joustavuus työajoissa sekä hyvät henkilöstöedut, kuten laaja työterveyshuolto sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu.  

Mitä etsimme?

Etsimme joukkoomme osaajaa, jolta löytyy aiempaa kokemusta palkanlaskennasta ja kaupallinen koulutus. Tunnet eri työehtosopimuksia, olet käyttänyt palkanlaskentajärjestelmiä ja olet kenties osallistunut palkka- ja HR-prosessien kehittämiseen. Asiakaspalveluhenkisyys ja konsultoiva ote asiakkaiden kanssa on meille tärkeää ja toivomme että olet innokas oppimaan uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen tekijä, jolle laadukas lopputulos on tärkeää aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. 

Terveiset tulevalta tiimiltäsi

Tiimeissämme tärkeintä on yhteistyö asiakkuuksien hoitamisessa. Jokainen tiimimme koostuu noin kymmenestä osaajasta, joilla kaikilla on omat vahvuutensa. Käymme työtilanteen läpi päivittäin ja tuemme toisiamme toisinaan hektisessä työympäristössä. Olemme iloista ja energistä porukkaa eikä meitä soviteta tiettyyn muottiin. Kiirettä riittää, mutta kukaan ei tee työtään yksin. Meille tärkeää on pyrkiä kehittämään ja automatisoimaan palkanlaskennan prosesseja niin, että ehdimme myös opiskella uutta. Tähän Azets luo loistavat puitteet.

Paikka on vakituinen ja kokoaikainen. Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jos haluat tietää vielä lisää meistä ja tehtävästä, olethan meihin yhteydessä. Jos sen sijaan vakuutuit heti, lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevasta linkistä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 1.3.2020. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja antavat arkisin tiiminvetäjämme Pirkko Siekkinen (puh. +358 40 779 8967)  ja Netta Pynnönen (puh. +358 44 324 0485).

Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue palkanlaskijamme Tiinan blogikirjoitus tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

 

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.  

 


Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter



Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot