(Poistunut julkaisusta)

Palkanlaskennan asiantuntija
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.10.2018

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä HR-, palkka- ja taloushallinnon ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoiminnan tukitehtäviä. Azets-konsernissa on lähes 3000 työntekijää, joista noin 650 työskentelee Suomessa 16 eri paikkakunnalla. Lisätietoa meistä: www.azets.fi


Tunnetko paloa palkanlaskentaan? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Kiinnostaako prosessien kehittäminen ja automatisointi? Innostutko palkka- ja HR-järjestelmistä?


Azetsin henkilöstö- ja palkkahallinnon ulkoistusliiketoiminnan kasvaessa ja kehittyessä haemme Helsinkiin


Palkanlaskennan asiantuntijaa


täydentämään palkanlaskennan ulkoistuspalvelutiimiämme ja vastaamaan asiakkaidemme palkanlaskentatehtävistä. Työssäsi pääset tekemään monipuolisia palkanlaskennan työtehtäviä sekä osallistumaan asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon.


Arkesi koostuu nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja esimiesten tai sopimuksen mukaan myös muun henkilökunnan tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa.


Koetko palkanlaskennan vahvasti omaksi alaksesi? Hyvä, se on ensimmäinen ja tärkein edellytys työssämme, mutta tehtävässä menestymistä tukee myös jos sinulla on:


  • Vähintään muutaman vuoden verran kokemusta palkanlaskennasta
  • Kokemusta eri alojen työehtosopimuksista
  • Olet näppärä erilaisten järjestelmien kanssa sekä osaat arvostaa ja hyödyntää digitalisaation tuomia mahdollisuuksia arjen tehostamisessa ja liiketoiminnan tukena
  • Olet aikaisemmin käyttänyt jotain palkanlaskentajärjestelmää (plussaa jos se on Mepco tai Personec W)
  • Taskustasi löytyy tehtävään soveltuva koulutus

Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan asiakaspalveluhenkisestä ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti. Palvelemme sekä kotimaisia että ulkomaisia asiakkaita, joten hyvä englannin kielen taito on etu.


Tehtävässä pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja tukevat toinen toisiaan joka päivä. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut, jonka lisäksi toimistomme sijaitsee Helsingin parhaalla paikalla rautatieaseman kupeessa.


Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä. Voit lukea lisää arjestamme palkanlaskennan asiantuntijana toimivan Ilonan haastattelusta blogistamme.


Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävää viimeistään 17.10.2018. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian.


Lisätietoja tehtävästä saat Piia Nikalta, puh. 044 363 0378, tai piia.nikka@azets.com