(Poistunut julkaisusta)

Päätelaiteasiantuntija
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.10.2020

Valtori rakentaa digitaalista Suomea. Tuotamme valtionhallinnon toimialariippumattomat ICT-palvelut sekä korkean varautumisen ja turvallisuuden vaatimukset täyttäviä tieto- ja viestintäteknisiä palveluja ja integraatiopalveluja. Mahdollistamme valtionhallinnon työn sujumisen toimivien ja turvallisten palvelujen avulla. Valtorissa työskentelee 1400 ammattilaista eri puolilla Suomea.

Valtorin asiakkaita ovat kaikki valtionhallinnon virastot ja laitokset. Asiakkaina voivat olla myös valtion liikelaitokset, muut julkisen hallinnon viranomaiset, julkisoikeudelliset laitokset, eduskunta ja valtion talousarvion ulkopuoliset rahastot ja julkista hallinto- tai palvelutehtävää hoitavat yritykset tai yhteisöt. Työkulttuurimme rakentuu luottamukselle ja arvostukselle. Yhdessä teemme Valtorista työpaikan, jossa on mukava tehdä töitä.

 

Haemme PÄÄTELAITEASIANTUNTIJAA

Tule osaksi mukavaa tiimiämme, jonka vastuulla on valtionhallinnon mobiilipalvelujen tuottaminen. Etsimme nyt vahvistusta erityisesti teknisen asiantuntijan rooliin. Odotamme saavamme joukkoomme reippaan työtoverin ja hyvän tiimipelaajan.

Päätelaiteasiantuntija työskentelee Loppukäyttäjän palvelut -yksikössä osana Mobiili- ja puhepalvelut -ryhmän mobiilitiimiä. Päätelaiteasiantuntijan tehtävänä on Valtorin vastuulla olevien palveluiden hallinta-, ylläpito- ja kehittämistehtävät. Tehtäviin kuuluu mm. Valtorin mobiilipalvelun kehittämiseen liittyvät projektit, ylläpitotehtävät, tikettipäivystys, mobiilipäätelaitteiden tuotteistus ja elinkaarenhallinta sekä mobiililaitteisiin tarjottavien pilvipalveluiden hallinta ja ylläpito kuten Office 365. Päätelaiteasiantuntija toimii välillä myös käyttöönottoprojektien asiantuntijatehtävissä. Tehtävissä ollaan tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaidemme, ulkoisten ja sisäisten sidosryhmiemme kanssa niin yksittäisissä ylläpitotehtävissä kuin laajemmissa palvelun kehittämiseen liittyvissä projekteissa.

Hakijalta odotamme:
• Tehtävään sopivaa koulutusta tai muuten hankittua osaamista
• Kokemusta IT-palvelun tuottamisesta
• Kokemusta ITIL:n mukaisen IT-toiminnanohjausjärjestelmän käytöstä
• Mobiilipalvelun tuottamiseen liittyvien teknologioiden tuntemusta (Android, IOS, Microsoft Intune, MobileIron)
• Innostunutta ja aikaansaavaa työotetta sekä omistautunutta asennetta työtehtäviin ja asioiden läpivientiin sekä uusien asioiden opiskeluun
• Hyvää ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta
• Asiakaspalveluhenkisyys sekä motivoituneisuus toimia määritetyssä tehtävässä

Luemme eduksi:
• ITIL-prosessikehityksen tuntemista
• Mobiilipäätelaitteiden vakiointi-, tuotteistus ja hallintaosaamista
• Windows-, Android-, IOS -mobiilikäyttöjärjestelmäosaamista
• MobileIron- ja Microsoft EMS -tuotteiden tuntemista
• Microsoft Intune, Microsoft Active Directory, Azure Active Directory Premium
• Azure Rights Management, O365, O365 Directory Synchronization osaamista
• Projekteissa erilaisten mobiilipäätelaitehallintajärjestelmien osaaminenen
• Mobiiliteknologioihin liittyvät sertifioinnit
• Perusosaaminen taloudesta ja tietoturvasta
• Hyviä tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
• Hyviä yhteistyötaitoja eri sidosryhmien kanssa
• Kyky hahmottaa laajoja kokonaisuuksia
• Aikaisempi kokemus palvelutuotannosta

Edut:
Lounasetu sekä liikunta- ja kulttuurituki

Muita tehtävään liittyviä tietoja
Tehtävän sijoituspaikka on Helsinki tai Hämeenlinna.Tehtävän toivottu aloitus on 1.11.2020 tai sopimuksen mukaan. Tehtävään valittavalla on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävään valittaviksi ehdotettavista henkilöistä tehdään hakijan suostumuksella turvallisuusselvitys.

Hakeminen
Haethan tehtävää 19.10.2020 klo 16:15 mennessä www.valtiolle.fi-portaalin kautta (tehtävän ID nro: 28-935-2020).

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Minna Mäkikangas
Ryhmäpäällikkö
p. +358 295 504 633 (soittoajat: 6.10. klo 12-13, 12.10. klo 12-13 ja 16.10. klo 13.30-14.30)

tai

Mikko Nurminen
Tiiminvetäjä
p. +358 295 504 287 (soittoajat:12.10. klo 13-13.30, 14.10. klo 13-13.30 ja 16.10. klo 13-13.30)