(Poistunut julkaisusta)

PÄÄKIRJANPITÄJÄ, Helsinki
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.11.2018
 
PÄÄKIRJANPITÄJÄ
 
Helsingissä sijaitseva asiakkaamme etsii oma-aloitteista ja osaavaa pääkirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen.
 
Tehtäviisi kuuluu 
- yrityksen päivittäisestä kirjanpidosta vastaaminen 
- tilinpäätökset
- vero- ja ALV-ilmoitusten laatiminen ja viranomaisraportoinnista vastaaminen
- kuukausittainen raportointi ja omaisuusluettelon ylläpito
- taloushallinnon prosessien kehittäminen
- yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa
 
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- kokemusta monipuolisista kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävistä
- kirjanpidon kannalta olennaisen lainsäädännön tuntemusta sekä kokemusta konsernitilinpäätöksistä
- tehtävään soveltuvaa koulutusta 
- veroasioiden tuntemusta
- hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
- itsenäistä työotetta, ongelmanratkaisutaitoja ja oma-aloitteisuutta
- kykyä ja halua kehittää ja kehittyä
 
Tarjoamme 
- mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän n. 10 hlön kokoisessa taloushallinnon tiimissä
- mahdollisuuden päästä vaikuttamaan asioihin ja samalla kehittämään omaa osaamistasi
- mahdollisuuden työskennellä halutessasi myös esimiesroolissa
- mukavan ja dynaamisen työyhteisön, jossa panostetaan työntekijöiden viihtyvyyteen
 
Hae tehtävää sivujen www.experis.fi kautta painamalla Hae-painiketta.
 
Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Consultant Heli Villa, heli.villa@fi.experis.com, p. 050 5703 680.