PÄÄKIRJANPITÄJÄ, Helsinki
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.11.2018
 

PÄÄKIRJANPITÄJÄ

 

Helsingissä sijaitseva asiakkaamme etsii oma-aloitteista ja osaavaa pääkirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen.

 

Tehtäviisi kuuluu 

- yrityksen päivittäisestä kirjanpidosta vastaaminen 

- tilinpäätökset

- vero- ja ALV-ilmoitusten laatiminen ja viranomaisraportoinnista vastaaminen

- kuukausittainen raportointi ja omaisuusluettelon ylläpito

- taloushallinnon prosessien kehittäminen

- yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää

- kokemusta monipuolisista kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävistä

- kirjanpidon kannalta olennaisen lainsäädännön tuntemusta sekä kokemusta konsernitilinpäätöksistä

- tehtävään soveltuvaa koulutusta 

- veroasioiden tuntemusta

- hyviä vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta

- itsenäistä työotetta, ongelmanratkaisutaitoja ja oma-aloitteisuutta

- kykyä ja halua kehittää ja kehittyä

 

Tarjoamme 

- mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän n. 10 hlön kokoisessa taloushallinnon tiimissä

- mahdollisuuden päästä vaikuttamaan asioihin ja samalla kehittämään omaa osaamistasi

- mahdollisuuden työskennellä halutessasi myös esimiesroolissa

- mukavan ja dynaamisen työyhteisön, jossa panostetaan työntekijöiden viihtyvyyteen

 

Hae tehtävää sivujen www.experis.fi kautta painamalla Hae-painiketta.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Consultant Heli Villa, heli.villa@fi.experis.com, p. 050 5703 680.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1199049
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa