(Poistunut julkaisusta)

Pääkirjanpitäjä / controller
Monetra Pirkanmaa Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.9.2019

Haku päättyy: 20.9.2019 16:00    
Työsuhteen kesto: Vakinainen
Ilmoitus jätetty: 3.9.2019 12:53    
Työn luonne: Kokoaikatyö

Tehtävän kuvaus

Monetra on julkisomisteinen konserni, jonka ovat perustaneet Oulun, Tampereen, Kuopion ja Jyväskylän kaupungit sekä neljä sairaanhoitopiiriä. Monetra tuottaa asiakkailleen talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut, joita ovat henkilöstö- ja palkkahallinnon palvelut, kirjanpito- ja raportointipalvelut, myyntilaskutus- ja myyntireskontrapalvelut, ostolasku- ja ostoreskontrapalvelut, maksuliikennepalvelut sekä matkustuspalvelut.

Tuotamme asiakkaillemme myös kattavan valikoiman muita tukipalveluita. Toimipisteemme sijaitsevat Pirkanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Suomessa, Pohjois-Savossa sekä Lapissa. Monetra Pirkanmaa Oy on aloittanut toimintansa vuoden alussa ja meillä työskentelee 170 talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden (tahe) ammattilaista. Toimistomme sijaitsee Tampereen keskustan tuntumassa.

Oletko kehittämishakuinen ja asiakaspalveluhenkinen sekä hyvät tiimi- ja yhteistyötaidot omaava taloushallinnon ammattilainen tai opinnoissa loppusuoralla oleva tulevaisuuden tekijä?

Tule meille osaksi kasvavaa ja kehittyvää organisaatiota!

Haemme nyt Tampereen toimipisteeseemme PÄÄKIRJANPITÄJÄÄ / CONTROLLERIA vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtäviisi kuuluu mm.

  • asiakasyritysten ja -yhteisöjen kirjanpidon itsenäinen hoitaminen
  • tilinpäätöksen laadinta
  • kuukausittainen raportointi eri tahoille ja raporttien analysointi
  • verotukseen liittyvät asiat
  • asiakkaiden konsultointi talousasioissa
  • taloushallinnon prosessien kehittäminen
  • muut taloushallinnon asiantuntemusta vaativat tehtävät ja toimeksiannot.

Toivomme, että hallitset taloushallinnon järjestelmien ja Excelin käytön ja olet yleisemminkin kiinnostunut tietojärjestelmiin ja digitalisaatioon liittyvistä asioista. Pidemmällä tähtäimellä olet valmis kehittämään ammattitaitoasi digitalisaation alueella, esimerkiksi ohjelmistorobotiikan ja tekoälyn käyttämiseen taloushallinnon prosesseissa.

Tehtävässä tarvitaan joustavuutta, ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta. Sinulla on mielellään soveltuva korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkinto liiketalouden alalta, ja eduksi katsotaan KLT- tutkinto tai valmius suorittaa tutkinto sekä kokemus konsernitilinpäätöksestä. Työskentely tapahtuu osittain myös asiakkaan tiloissa, joten olethan valmis liikkumaan Pirkanmaan alueella.

Työnantajana tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vaihtelevan, itsenäisen ja vastuullisen tehtävän, kattavan perehdytyksen ja ammattitaitoisen työyhteisömme tuen.  Monetrassa meillä on hyvät työsuhde-edut, esimerkiksi kattava työterveyshuolto ja Avain-työehtosopimuksen mukainen vuosilomakertymä. Huolehdimme yhdessä siitä, että Monetra on hyvä paikka tehdä työtä.

Täytä sähköinen hakemus tästä: https://kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/paakirjanpitaja-controller-249273/?r=1

Mikäli hakemusta ei ole mahdollista täyttää sähköisesti, toimita kirjallinen hakemus osoitteeseen Monetra Pirkanmaa Oy/Rekrytointipalvelut, Naulakatu 3, 33100 Tampere. Hakemukset on toimitettava 20.9.2019 klo 16.00 mennessä.

Työ alkaa: Sopimuksen mukaan
Palkkaus: AVAINTES
Työavain: 249273

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Olli Nurminen, p. 040 846 5113 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@monetra.fi.