Pääkäyttäjä
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.12.2018

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Yksinkertaisesti sanottuna me luomme Flow:ta asiakkaillemme. Ryhmämme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. Ja me rakastamme sitä. Kyllä vaan.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.
 

Haemme Jyväskylän toimipisteeseen asiakaspalveluhenkistä palkkapuolen pääkäyttäjää.


Tehtävässä toimit tukena ja yhteyshenkilönä järjestelmiä käyttävien henkilöiden ja sovellustuen välillä sekä osallistut käyttöönottoprojekteihin yhteistyössä asiakkaiden ja muiden palkkahallinnon osaajien kanssa. Pääkäyttäjä on keskeisessä roolissa kehittämässä ja valvomassa sähköisen palkkahallinnon prosessien toteutumista sekä asiakkaiden kouluttamista.

 

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 

 

Tehtävässä menestymistä helpottaa projekti- ja koulutustaidot sekä hyvä asiakaspalvelukyky. Arvostamme aktiivista otetta työhön, systemaattisuutta ja ongelmanratkaisukykyä. Olet kiinnostunut tietotekniikasta ja autat mielelläsi muita järjestelmiin liittyvissä asioissa. Tiedät palkanlaskennan koukeroista ja sinulla on kokemusta Mepco HRM -järjestelmän käytöstä.

Työskentelet luontevasti asiakkaiden kanssa ja sinulla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.


Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Reetta Suominen p. 044 410 8683 keskiviikko 9.1. klo 9-10 ja torstai 17.1.2019 klo 13-14.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 31.1.2019 mennessä.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1213519
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Jyväskylä