(Poistunut julkaisusta)

Ostotilausten käsittelijä
Modeo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.1.2019

Modeo (www.modeo.fi) on yksi Suomen suurimmista ja nopeimmin kasvavista toimisto- ja designkalusteiden maahantuojista ja jälleenmyyjistä. Yrityksen yli kymmenvuotista historiaa on siivittänyt kasvu ja vuodesta toiseen jatkunut nosteemme kertoo paitsi Modeon vahvuuksista ketteränä ja luotettava toimijana, myös erinomaisista, pitkäikäisistä asiakkuuksista.

100% suomalaisen, yksityisomisteisen liikeketjun 13 myymälää ympäri maata edustavat yli 100 kansainvälistä brändiä. Merkittävien B2B-asiakkuuksien ohella Modeo toimii paitsi valtion, myös useiden kaupunkien ja kuntaliittymien sopimustoimittajana.

 

 Liiketoimintamme kasvaessa haemme Helsingin toimipisteeseemme

OSTOTILAUSTEN KÄSITTELIJÄÄ

 

Haemme kokoaikaiseen työsuhteeseen tarkkaa tyyppiä vastaamaan ostotilausten ja -laskujen käsittelystä. Toimit prosessiemme tärkeimmässä kohdassa, josta on hyvä näköalapaikka koko myynti- ja toimitusketjun tapahtumiin.  Lähimmät työkaverisi ovat osto- ja myyntitiimiläiset, ja esimiehesi on talousjohtaja.

 

Työtehtävät:

Käsittelet ostotilauksia ja -laskuja toiminnanohjausjärjestelmässämme sekä vastaat ostoprosessin etenemisestä oikeanlaatuisena. Kommunikoit myynti- sekä varastotiimimme kanssa ja pulmatilanteissa olet yhteydessä kotimaisiin ja ulkomaisiin tavarantoimittajiimme. Päivittäinen työsi sisältää paljon rutiineja ja tarkkuutta vaativia tehtäviä ja on samalla itsenäistä. Olet tärkeässä roolissa logistiikkaprosessimme onnistumisessa.

 

Edellytämme:

  • Järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja oma-aloitteisuutta
  • Pitkäjänteisyyttä rutiinitehtävien suorittamiseksi
  • Innostunutta ja positiivista asennetta sekä yhteistyötaitoja
  • Sujuvaa suomen- ja englanninkielen kirjallista ja suullista taitoa
  • Aikaisempaa kokemusta toiminnanohjausjärjestelmäympäristöstä

 

Tarjoamme:

Vastuullisen ja mielenkiintoisen työn, jossa pääset näköalapaikalle toimistokalustekaupassa.  Opit ostoprosessin eri vaiheet ja tutustut kotimaisten ja ulkomaisten tavarantoimittajien tuotevalikoimiin ja toimintatapoihin. Työyhteisömme on nuorekas, monikulttuurinen ja savuton, toimitilamme sijaitsevat Helsingin Arabianrannassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tarjoamme itsenäisen ja vastuullisen työn ahkerassa ja nuorekkaassa tiimissä. Perehdytämme sinut kattavaan brändivalikoimaamme ja tehtävään tulevien kollegoidesi käytännön opastuksella. Toimitilamme sijaitsevat Helsingin Arabianrannassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.

 

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen otsikolla ”Ostotilausten käsittelijä” osoitteeseen rekry@modeo.fi ja kerro meille, miksi juuri sinä olet oikea henkilö tehtävään.

Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, hakuaika päättyy 15.2.2019.

Lisätietoja: Talousjohtaja Tiina Rautio (tiina.rautio@modeo.fi tai tiistaina 5.2.2019 klo 10-12 numerossa 020 7920 274)