Ostoreskontranhoitaja
Adecco Finland OyHaemme asiakkaallemme Hyvinkäälle ostoreskontran hoitajaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Työ alkaa viimeistään huhtikuusta ja jatkuu marraskuun loppuun.
Työtehtäviin ostoreskontranhoitajana kuuluu muun muassa ostolaskujen käsittely ostolaskuohjelmassa, laskujen kohdistaminen, kirjanpidon täsmäytykset ja laskujen liikkumisten seurannat. Ylläpidät myös toimittajarekisteriä ja huolehdit sen ajantasaisuudesta. Laskuja tulee paljon ja toimittajia on runsaasti, joten tehtävässä vaaditaan hyviä kokonaisuuksien hallintataitoja. Pääset tekemään vaativaakin selvitystyötä hyvinkin itsenäisesti, omien taitojesi mukaan.
Odotamme sinulta:
-Sopivaa koulutustaustaa sekä kokemusta ostoreskontranhoidosta. Kärsivällisyys on valttia koska liikkuvia osia on paljon ja tieto ei aina ole valmiina.
-Arvostamme erityisesti oma-aloitteellisuutta ja aktiivista otetta työssäsi kokemiesi haasteiden ratkaisemiseksi.
-Omaat hyvät sosiaaliset taidot.
-Tarkkuus ja kärsivällisyys tässä työssä on valttia
-työkielenä suomi, mutta myös englannin kielen taitoja tarvitaan mm. järjestelmien käytössä
Työskentelet 3 henkilön tiimissä. Mahdollisuus tehdä hybridimallisesti osin etänä, perehdytysaikana toki enemmän toimistolta käsin.
Tehtäviin saat kattavan perehdytyksen, jonka lisäksi pääset osaksi osaavaa ja mukavaa työtiimiä. Adeccon vuokratyöntekijänä voit olla aina varma, että palkanmaksu ja työsuhteen edut ovat lain ja työehtosopimuksen mukaiset.
Lähetä hakemuksesi pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Tarvittaessa lisätietoja antaa arkisin Adeccon Linda Törmä, linda.torma@adecco.fi
Tsemppiä hakuun!
Meidän intohimomme on yhdistää lahjakkaat tekijät parhaiden ja mielenkiintoisimpien työnantajien kanssa, ja haemme ennakkoluulottomasti ratkaisuja muuttuvien työmarkkinoiden haasteisiin. Työllistämme päivittäin tuhansia ammattilaisia – kauttamme voit siis löytää monipuolisesti uramahdollisuuksia ympäri Suomen.
Toimimme osana maailman johtavaa HR-ratkaisuja tarjoavaa yritystä Adecco Groupia.