Ostoreskontranhoitaja
Adecco Finland Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2021

Onko reskontratyö sinulle tuttua ja etsitkö uutta pitkäaikaista tehtävää?
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa osaavien ja mukavien kollegojen kanssa?

Haemme asiakkaallemme Helsinkiin ostoreskontranhoitajia määräaikaiseen työsuhteeseen, 31.8.2022 saakka. Työ alkaa sopimuksen mukaan niin pian kuin mahdollista, joten lue alta lisää tehtävästä ja jos kiinnostut, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian Adeccon sivujen kautta!

Roolissa pääset hoitamaan ostoreskontran tehtäviä ulkoistuspalveluna eri asiakasyrityksille. Toimit itsenäisessä roolissa omien vastuualueisi parissa, mutta samalla tiiviissä yhteistyössä sekä asiakkaiden että kollegojen kanssa. Käytössäsi on useita erilaisia, täysin digitaalisia taloushallinnon työkaluja, työvälineet ja tilat ovat modernit ja ergonomiasta pidetään huolta. Työtilana on viihtyisä avokonttori ja työtä voi tehdä myös etätyönä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää aikaisempaa kokemusta ostoreskontran hoitamisesta, suomen ja englannin kielitaitoa sekä kykyä ja innokkuutta käyttää uusia digitaalisia työkaluja. Arvostamme hyviä tiimi- ja yhteistyötaitoja sekä ulospäinsuuntautunutta ja palveluhenkistä työtapaa, kehittämismyönteistä asennetta ja joustavuutta työnkuvaa koskien.

Tarjolla on monipuolinen työ nykyaikaisessa yrityksessä, jossa on erittäin hyvä työilmapiiri ja lähiesimiehet pitävät tiimeistään huolta.

Lisätietoja tehtävästä voit tarvittaessa kysyä joko sähköpostilla: mari.haapala@adecco.fi tai puhelimitse hakuaikana arkisin klo 13-14 välisenä aikana, p. 040 845 1012.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot