(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
CBRE Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2021

CBRE Finland Oy tarjoaa kiinteistöalan asiantuntijapalveluita kiinteistöjen omistajille, sijoittajille ja vuokralaisille Helsingin, Turun ja Jyväskylän toimipisteistä käsin. Palvelutarjontaamme kuuluu myynti-, osto- ja velkarahoitusjärjestelyneuvonanto, toimitilavuokraus, kiinteistöjohdon konsultointi ja vuokralaisedustus, kiinteistöomaisuuden hallinnointi, kauppakeskusjohtaminen, kiinteistöarviointi sekä toimitila- ja työympäristömuutokset. CBRE Finlandilla työskentelee yli 130 kiinteistöalan asiantuntijaa. www.cbre.fi

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500- ja S&P 500 -yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Los Angelesissa, on maailman suurin kaupallinen kiinteistöpalvelu- ja sijoitusyhtiö (vuoden 2018 liikevaihdon perusteella). Yhtiöllä on yli 90 000 työntekijää (osakkuusyhtiöt pois lukien), ja sen yli 480 toimistoa (osakkuusyhtiöt pois lukien) palvelevat kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja vuokralaisia eri puolilla maailmaa. CBRE tarjoaa kiinteistön myynti- ja leasingpalveluita ja niihin liittyvää strategista neuvontaa, yrityspalveluja, kiinteistö-, toimitila- ja projektijohtopalveluja, kiinnelainapalveluja, arviointipalveluja, kehityspalveluja, sijoitusten hoitopalveluja ja tutkimus- ja konsulttipalveluja. www.cbre.com

Etsimme nyt kasvavaan joukkoomme tiimityötaitoista ja tarkkaa OSTORESKONTRANHOITAJAA Client Accounting -tiimiimme Helsinkiin. Tulet osaksi n. 20 henkilön taloushallinnon tiimiä jossa tehtäviisi kuuluu muun muassa laskujen tarkistus, tiliöinti sekä laskujen kierron oikeellisuuden varmistaminen. Työ sisältää myös yhteydenpitoa toimittajiin sekä sisäisiin sidosryhmiin. Arvostamme erityisesti käytännönläheistä ja aktiivista työotetta sekä positiivista suhtautumista uuden oppimiseen. Jos tämä kuulostaa juuri sinulta, saatat olla etsimämme uusi kollega!

Mitä odotamme sinulta?

- Soveltuvaa taloushallinnon koulutusta

- Kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä (mielellään kansainvälisestä yrityksestä ja/tai yhteistyöstä palvelukeskuksen kanssa)

- Käytännön kokemusta ostoreskontran työstä

- Hyvää englanninkielen taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti

- Kykyä työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä

- Huolellista ja tarkkaa työskentelyotetta

- Aikaisempi kokemus kiinteistöalalta on eduksesi

Me tarjoamme sinulle työn, jossa pääset vahvistamaan osaamistasi ja myös oppimaan uutta. Työtapamme on joustava, ja kollegoiksesi saat motivoituneen ja yhteen hiileen puhaltavan porukan joka tukee sinua työssäsi ja tekee päivistäsi tuplasti mukavampia. Henkilöstön kehittyminen on meille työnantajan näkökulmasta tärkeää, ja tuemme sinua erilaisilla koulutusmahdollisuuksilla aina tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan. Jotta moottorisi pysyisi käynnissä, saat myös lounas- ja virike-edun tukemaan hyvinvointiasi.

Oletko valmis uuteen? Hae tehtävää oheisen linkin kautta 18.1. mennessä, käymme hakemuksia läpi ja hakuajalla