(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Alko Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.10.2020

Haemme nyt asiakkaamme Alkon talousorganisaatioon Helsinkiin ostoreskontranhoitajaa määräaikaiseen työsuhteeseen.

Ostoreskontranhoitajana olet osa ulkoisen laskennan tiimiä ja vastaat saapuneiden ostolaskujen käsittelystä, hyväksyntäkierrosta huolehtimisesta sekä ostoreskontran täsmäytyksistä. Lisäksi vastaat ostoreskontran sähköposteihin ja olet yhteydessä eri sidosryhmiin. Tehtävässä toimit tiiviissä yhteistyössä muun taloushallinnon tiimin kanssa.

Työviikkosi koostuu seuraavista tehtävistä:

  • Ostolaskujen sähköinen käsittely Basware P2P -järjestelmässä ja laskujen kierron hallinnointi
  • Laskujen käsittely Microsoft Dynamics 365 FO -kirjanpitojärjestelmässä
  • Ostoreskontraan raportointi ja täsmäytykset
  • Käyttäjienhallinta Basware P2P -järjestelmässä
  • Taloushallinnon prosessien kehittämiseen liittyvät tehtävät

Sinä voit olla joko työurasi alkuvaiheessa oleva taloushallinnon osaaja tai jo kokemusta kerryttänyt ostoreskontran konkari. Sinulla on tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus ja jonkin verran aiempaa työkokemusta ostoreskontrasta. Omaat hyvät tietotekniset taidot ja omaksut uudet taloushallinnon järjestelmät nopeasti. Tärkeintä on, että sinulla on oma-aloitteinen, järjestelmällinen ja vastuullinen työskentelyote ja halu oppia uutta. Kommunikoit sujuvasti suomen kielellä. Katsomme eduksesi aikaisemman kokemuksen Basware P2P ja Microsoft Dynamics 365 -järjestelmistä.

Tarjoamme tueksesi osaavan talousorganisaation, jossa toimitaan ja kehitetään taloushallintoa yhteistyössä ja hyvällä fiiliksellä. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen. Työsuhde on määräaikainen ja solmitaan Baronan kanssa maaliskuun 2021 loppuun asti. On myös mahdollista, että määräaikaisuuden jälkeen voisi olla tarjolla jatkoa joko samoissa tehtävissä tai muissa Baronan mielenkiintoisissa projekteissa

Kiinnostuitko? Kuulemme sinusta ja kerromme tehtävästä erittäin mielellämme lisää, joten jätäthän hakemuksesi viimeistään 2.11.2020 mennessä. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytointikonsultti Sanna Minkkinen (p. +358 44 033 4356 tai sanna.minkkinen@barona.fi).

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!