(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.9.2020

Oletko ostoreskontran rautainen ammattilainen ja haluat löytää seuraavan askeleesi työmarkkinoilla? Haluatko päästä osaksi kehittyää työyhteisöä, jossa asioita tehdään aidosti yhdessä?

Haemme asiakkaallemme ostoreskontranhoitajaa noin vuoden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Asiakkaan toimisto sijaitse Vantaalla hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tehtävässäsi huolehdit pääsääntöisesti seuraavista tehtävistä;

• Ostoreskontran hoito ja maksuliikenne kotimaan ja ulkomaan maksujen osalta

• Ostolaskujen hoito ja siirrot kirjanpitoon

• Ostolaskujen sähköisen kierrätysjärjestelmän hallinnointi

• Matkalaskujen tarkistus, maksatus ja siirto kirjanpitoon

Odotamme, että sinulla on aiempaa kokemusta ostoreskontran kokonaisvaltaisesta hallinnasta. Tulet työskentelemään osana pientä taloushallinnon tiimiä, mutta kykenet myös itsenäiseen työskentelyyn ja tartut oma-aloitteisesti toimeen. Olet luonteeltasi joustava ja sopeudut helposti nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Haluat tehdä yhteistyötä osana koko organisaatiota ja mielellään tuurailet myös muita tiimin jäseniä tarpeen mukaan. Kommunikoit suomen ohella myös englanniksi ainakin kirjallisesti.

Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen ja mukavan tiimin, jossa puhalletaan yhteen hiileen. Pääset työskentelemään mielenkiintoisten työtehtävien parissa jatkuvasti kehittyvässä yrityksessä. Saat käyttöösi ajan tasalla olevat työvälineet sekä mahdollisuuden myös itse olla mukana kehittämässä. Määräaikaisuuden jälkeen sinulla voi olla mahdollisuus työllistyä asiakasyritykseen tai johonkin muuhun mielenkiintoiseen tehtävään Baronan muissa asiakasyrityksissä.

Jätäthän hakemuksesi jo tänään, sillä aloitamme hakijoiden käsittelyn heti ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa

Baronalta Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi