(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Merima Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2020

Oletko kokenut ostoreskontran osaaja, jolla on intoa ja näkemystä kehittää prosesseja ja toimintaa?

Etsimme yhteistyössä asiakkaamme Merima Oy:n kanssa, vakituiseen tehtävään ostoreskontranhoitajaa, tukemaan heidän liiketoimintansa kasvua.

Tehtävässäsi vastaat mm. ostolaskujen käsittelystä ja maksuliikenteen hoitamisesta, hoidat tiliöinnin ja hyväksyntäkierroksen, käsittelet tiliotteet, toimit yhteyshenkilönä ostolaskuihin liittyvissä asioissa sekä hoidat epäselvien laskujen selvittämisen. Lisäksi vastuullesi kuuluvat ostolaskuihin liittyvä ohjeistaminen ja kouluttaminen muulle organisaatiolle sekä kollegoidesi avustaminen muissa taloudentehtävissä. Työskentelet osana taloushallinnon tiimiä ja raportoit yrityksen CFO:lle.

Toivomme että sinulla on useamman vuoden ajalta kokemusta ostoreskontran hoitamisesta ja muista kirjanpidon avustavista tehtävistä. Lisäksi tulet toimeen englanninkielellä. Tehtävässä menestyy henkilö, joka on oma-aloitteinen, palveluhenkinen ja hän on motivoitunut kehittämään toimintaa, työtavoiltaan hän on järjestelmällinen ja tarkka. Aikaisempi kokemus sekä CGI V10- järjestelmästä katsotaan eduksesi

Merimalla pääset työskentelemään kotimaiseen ja vakaraiseen yritykseen, osaksi heidän menestystarinaansa.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää viimeistä 23.2.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa Barona Financen rekrytointikonsultti Jenni Still, puh. 045 665 8000.