(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Temp-Team Finland Oy / Marioff Corporation Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2020

Yritysesittely


Marioff is a global leader and innovator of the water mist fire protection technology. We design, develop and maintain HI-FOG® water mist fire protection solutions that enhance safety in buildings, industrial applications and at sea, all over the world. There are over 400 motivated professionals working at Marioff. Our head office and factory are in Finland, we have subsidiaries in France, Germany, Italy, Russia, Spain, Sweden and UK and service customers globally together with our certified partners. Marioff is a part of Carrier, a leading global provider of innovative heating, ventilating and air conditioning (HVAC), refrigeration, fire, security and building automation technologies.

For more information, visit www.marioff.com and https://careers.marioff.com/.

Työnkuvaus


Etsimme kansainvälisesti toimivalle Marioff Corporationille ostoreskontranhoitajaa materiaaliostolaskujen pariin Vantaalle vahvistamaan heidän taloushallinnon tiimiään. Mikäli kiinnostuit, lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään!

Ostolaskujen käsittelijän tehtävässä vastuullasi on tuotannon varasto-ostoihin liittyvien ostolaskujen käsittely eli laskujen skannaus sähköiseen järjestelmään, laskujen kohdistukset ostotilauksille ja tarkistukset tavaran vastaanottoon sekä laskujen siirto kirjanpitoon. Yhdessä kollegoidesi kanssa vastaat kirjanpitoaineiston oikeellisuudesta ja pääset tässä hyödyntämään ammattitaitoasi. Tulet työskentelemään tiiviisti yhdessä Marioffin ostajien sekä varaston vastaanoton henkilökunnan kanssa. Tuotannon ohella ostotiimi sekä varastot sijaitsevat Keravalla ja tehtävä vaatii satunnaisia käyntejä paikan päällä.

Pääasialliset työtehtäväsi ovat:

• Tuotannon varasto-ostojen ostolaskujen käsittely skannauksesta kirjanpidon siirtoon asti
• Vastaanotettujen varastotuotteiden, joihin ei ole kohdistettu laskua, selvittely ostajien kanssa
• Kuunvaihteen varaukset laskuille, joiden materiaaleja ei ole vastaanotettu varastoon
• Laskujen sähköisen järjestelmän ylläpito ja kehittäminen

Mitä odotamme sinulta?


• tehtävään soveltuva koulutusta taloushallinnon alalta
• aikaisempaa kokemusta ostolaskujen käsittelystä
• numerotarkkuutta ja huolellisuutta
• tiimityötaitoja sekä asiakaspalveluhenkisyyttä
• hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
• Microsoft Excel ja Word taitoja sekä

Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen Baswaren InvoiceReady sekä Epicorin iScala ohjelmista.

Mitä tarjoamme?


• Kattavan perehdytyksen
• Kansainvälisen ja motivoituneen työympäristön
• Liukuvan työajan

Lisätiedot ja hakeminen


• Aloitus: Mahdollisimman pian
• Sijainti: Vantaa

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä TEMP-TEAM Finland Oy:n kanssa. Hae tehtävään osoitteessa www.temp-team.fi > Löydä töitä > Ostoreskontranhoitaja. Liitäthän mukaan hakemuksesi palkkatoiveineen sekä CV:n. Hae tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 21.1. mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Jani Nylund, jani.nylund@temp-team.fi, +358 40 572 4329.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja henkilövalinta voidaan tehdä ennen hakuajan umpeutumista.