Ostoreskontranhoitaja
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.12.2019

Haemme ostoreskontranhoitajia asiakkaillemme eri pituisiin työsuhteisiin pääkaupunkiseudulle. 

Työtehtävät: 

Koostuvat pääasiallisesti osto- ja myyntilaskujen kirjaamisesta, tiliöinnistä ja avustavista kirjanpidontehtävistä, joista sinulla odotetaan olevan jo jonkin verran kokemusta. 

Arvostamme sinulta:

Omaat kaupallisen koulutustaustan. Olet koulutukseltasi joko merkonomi tai tradenomi. Voit olla urasi alussa tai jo kokeneempiostoreskontran ammattilainen. Olet täsmällinen, sinulla on hyvä ongelmanratkaisukyky ja omaksut uusia asioita nopeasti. 

Sinulta löytyy kokemusta ostolaskujen käsittelystä ja laskujen tiliöinnistä sekä mahdollisesti myös myyntireskontrasta ja avustavista kirjanpidontehtävistä. Työskentelet itsenäisesti osana tiimiä. Olet oma-aloitteinen ja tunnollinen. Käsissäsi laskut tulevat käsitellyiksi aina ajallaan ja oikein. Pystyt työskentelemään hyvin kiireessäkin ja palvelemaan erilaisia asiakas- ja sidosryhmiä ammattitaidolla. Olet käyttänyt aikaisemmin jotakin taloushallinnon ohjelmaa (esim. SAP). Toivomme, että olet valmis tarttumaan myös muihin taloustiimin päivittäisiin tehtäviin, etkä pelkää rutiineja. 

Tarjoamme sinulle:

Monipuoliset ja mielenkiintoiset tehtävät. Asiakasyritysten ja tehtävien kenttä on laaja, mikä tarjoaa mahdollisuuden myös oman ammattitaitosi kehittämiselle. Jokaiseen tehtävään perehdytetään kattavasti ja kasvuasi tuetaan. Meidän kauttamme on mahdollista työllistyä niin osa-, kuin kokoaikaisiinkin tehtäviin. 

Hakuprosessi:

Kerro meille tarkemmin itsestäsi ja taloushallinnon osaamisestasi täyttämällä hakulomake verkkosivujemme kautta. Liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si. Huomioithan että voit hakea tehtävään ainoastaan hakulomakkeella verkkosivujemme kautta. 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Ota yhteyttä: HR konsultti Heta Rohkimainen +358 40 630 8101

Avainsanat: ostoreskontranhoitaja, taloushallinto, määräaikainen, vakituinen 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot