(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.8.2019

Haluaisitko olla mukana uuden taloushallinnon palvelukeskuksen luomisessa? Haluaisitko määrittää tiimin tavat tehdä työtä ja kehittää yrityksen toimintaa päivittäisellä tasolla? Jos vastasit kyllä, tämä voi olla juuri sinulle seuraava askel urallasi. Haemme nimittäin asiakkaallemme kahta spesialistia Invoice to Pay -tiimiin ostoreskontran tehtäviin vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

Työssäsi osallistut päivittäisiin ja kuukausittaisiin ostoreskontran tehtäviin, kuten laskujen käsittelyyn ja kiertoon laittamiseen, kuukauden katkojen tiliöinteihin ja täsmäytyksiin sekä laskuihin mahdollisesti liittyvien ongelmien ratkaisuun. Käsittelet myös matka- ja kululaskuja sekä lähetät ne eteenpäin prosessin mukaisesti. Osaamisesi mukaan voit osallistua myös uusien tiiminjäsenten perehdyttämiseen ja kouluttamiseen, koulutusmateriaalien luomiseen sekä heidän tukemiseen niissä haastavimmissa ostoreskontran tilanteissa. Asiakkaalla on käynnissä useita kehitysprojekteja toiminnan automatisoimiseksi ja toivommekin, että sinulla olisi kiinnostusta tuoda näihin oma aktiivinen panoksesi.

Voit olla joko urasi alkuvaiheessa oleva henkilö tai jo kokenut taloushallinnon ammattilainen. Toivomme kuitenkin, että sinulla olisi edes jonkin verran kokemusta ostoreskontran tehtävistä sekä ymmärrystä P2P-prosessista. Kokemuksen palvelukeskuksista sekä toiminnan kehittämisestä katsomme eduksi. Tärkeää työn suorittamisen kannalta on ratkaisukeskeinen asenne sekä halua tarttua myös niihin haastaviin tilanteisiin työssä. Sinulla on hyvät tiimityöskentelytaidot ja toimit proaktiivisesti yhteistyössä kuusihenkisen Invoice to Pay -tiimisi kanssa. Sinulla tulisi olla kehityshenkinen asenne eli halu kehittää sekä yrityksen toimintaa että omia taitojasi. Työskentelet sujuvasti kirjallisesti ja suullisesti sekä suomeksi että englanniksi ja ainakin kirjallisesti ruotsin kielellä. Eduksi katsomme osaamisen Oraclen, Basware P2P:n tai OpusCapitan käytöstä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät kansainvälisessä yrityksessä. Sinulla on mahdollisuus päästä osaksi täysin uutta palvelukeskusta ja sen käytäntöjen luomista. Yritys panostaa aidosti toiminnan kehittämiseen ja olet aitiopaikalla edesauttamassa tätä kehitystä esimerkiksi automatiikan kautta. Yritys näkee tärkeänä myös henkilöiden kehitykseen ja haluaa ottaa huomioon jokaisen toiveet tarjoamalla esimerkiksi mahdollisuuksia uralla etenemiseen. Henkilökohtaisen kehityksen ohella yritys arvostaa työhyvinvointia ja haluaakin nähdä vaivaa siihen, että jokaisella on hyvä olla töissä.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi jo tänään, sillä aloitamme hakijoiden käsittelyn jo hakuajalla ja täytämme tehtävät heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lisätietoja:

Henkilöstökonsultti Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi